© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
je kan eens proberen de java_home op C:\j2sdk1.4.1_02\bin\ te zetten
dat hij direct naar de java binaries verwijst
dat werkt helaas ook niet.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
JAVA_HOME moet naar de root van de jdk wijzen en niet naar de bins. Als een pad wordt gevormd later kom je dus dik in de problemen.DaRKie schreef op 10 augustus 2004 @ 21:22:
je kan eens proberen de java_home op C:\j2sdk1.4.1_02\bin\ te zetten
Doe eens SET JAVA_HOME in je console. Je krijgt dat te zien wat je huidige instelling is. Verder wil een tooltje als RJExtensions het leven met nare paden een stuk eenvoudiger maken (Ik gebruik alleen path to clipboard en open prompt on file).
Verwijderd
Ik kan me misschien vergissen maar volgens mij als Tomcat draait dan staat de JAVA_HOME setting toch goed?
Na een kort googeltje vond ik deze pagina (zie punt 2.1.5), waar wordt vermeld dat je eventueel kunt proberen om (and I quote)
Put $JAVA_HOME/lib/tools.jar in $JAVA_HOME/jre/lib/ext directory
Ik denk niet dat dit je probleem oplost aangezien je (dacht ik) de sdk draait, maar misschien werkt het gewoon stiekem wel
Na een kort googeltje vond ik deze pagina (zie punt 2.1.5), waar wordt vermeld dat je eventueel kunt proberen om (and I quote)
Put $JAVA_HOME/lib/tools.jar in $JAVA_HOME/jre/lib/ext directory
Ik denk niet dat dit je probleem oplost aangezien je (dacht ik) de sdk draait, maar misschien werkt het gewoon stiekem wel
Tomcat wil ook wel draaien zonder de JAVA_HOME maar dan kan ie dus niet compileren volgens een paar websites die ik er op google op na heb geslagen.
De JAVA_HOME staat goed ingesteld. SET JAVA_HOME geeft het pad naar de JDK base dir.
De tools.jar oplossing had ik ondertussen zelf ook al gevonden, maar ik ben nog steeds benieuwd of het ook op de in de documentatie vermelde wijze kan.
De JAVA_HOME staat goed ingesteld. SET JAVA_HOME geeft het pad naar de JDK base dir.
De tools.jar oplossing had ik ondertussen zelf ook al gevonden, maar ik ben nog steeds benieuwd of het ook op de in de documentatie vermelde wijze kan.
[ Voor 13% gewijzigd door ocf81 op 11-08-2004 10:36 ]
© ocf81 1981-infinity
Pagina: 1