2 iPod's op 1 PC beheren

Pagina: 1
Acties:

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:43
Ik zit met een probleem. Ik wil namelijk 2 iPod's op mijn pc beheren, maar ik weet niet hoe ik dat het beste kan doen.
Ik heb namelijk nu bijna een jaar een 3G iPod 20Gb. Deze beheer ik met iTunes, en ik liet hem altijd automatisch synchroniseren. Dit werkte perfect.
Maar nu heeft mijn zusje een iPod Mini aangeschaft, en deze wil zij ook via mijn pc beheren. (Gezins PC is verouderd, Win98, geen firewire, enz...)
Nu zet mijn zusje haar muziek dus ook via iTunes op haar ipod, maar dit gaat allemaal handmatig, en ik kan nu ook niet meer Automatisch synchroniseren.
Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld Ehphod te gebruiken, en iTunes voor mijn iPod? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb namelijk weleens gehoord dat deze 2 programma's niet samen gaan op 1 pc.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn 'probleem'.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik heb nog een tijdje de 2 gedraaid, de 2 programmas gaan wel samen, maar niet als je ze op de zelfde ipod gebruikt, wat hier niet het geval is blijkbaar. Mijn ervaring hé ..

• Dingen
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-02-2024
Waarom laat je je zus niet een eigen account nemen op jouw PC? Kan ze daaronder haar eigen iTunes draaien en met haar eigen muziek sync'en, zonder dat dat invloed heeft op jouw configuratie.

• Superhuuper
Dingen schreef op 10 augustus 2004 @ 21:04:
Waarom laat je je zus niet een eigen account nemen op jouw PC? Kan ze daaronder haar eigen iTunes draaien en met haar eigen muziek sync'en, zonder dat dat invloed heeft op jouw configuratie.
Dit lijkt me wel een heel goed idee, hier had ik nog niet aan gedacht. (Ik ben de enige die gebruik maakt van deze PC, dus heb nog nooit aan andere accounts gedacht ;) )
Ik ga het gelijk proberen!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik weet niet hoe ver je daarmee komt met iTunes maar je kunt het proberen.

Als dat niet werkt kun je misschien beiden de "Automatically synchronize songs from playlists:" functie gebruiken en elke iPod een andere playlist geven? Ik weet niet of dat kan, maar het is het proberen waard.

• Superhuuper
frim schreef op 10 augustus 2004 @ 23:07:
Ik weet niet hoe ver je daarmee komt met iTunes maar je kunt het proberen.

Als dat niet werkt kun je misschien beiden de "Automatically synchronize songs from playlists:" functie gebruiken en elke iPod een andere playlist geven? Ik weet niet of dat kan, maar het is het proberen waard.
Ik heb net een apparte account voor me zusje aangemaakt, en volgens mij werkt het. De iTunes music library is op die account nog gewoon leeg. Ik zal er zo even wat muziek van mijn zusje inzetten, en kijken of het automatisch synchronyseren lukt.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Moet 't per se automatisch? Want je kunt ook gewoon jouw iPod automatisch laten syncen en haar iPod handmatig doen.

Als je 't allebei graag automatisch wilt zijn de verschillende accounts een prima oplossing natuurlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1