Toon posts:

[luidspreker voeding]Packard Bell aansluiting andere monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In verband met een defecte monitor van mijn Imedia 58051 RW heb ik een andere monitor gekocht van packard bell. Dit betreft een A727.

Nu kan ik de oude geluidsboxjes wel aan de monitor bevestigen, maar de stekker past niet meer achter in de monitor... (komt dit omdat de gekuidksaart eerder in het scherm zat en nu in de kast...??)
Is er een verloopstukje te koop??
Of moet ik me neerleggen bij het feit dat ik nooit meer geluid uit mijn pc kan krijgen???

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

doet eens pics van de aansluitingen van je pc&monitor laten zien ?

[ Voor 4% gewijzigd door Fish op 10-08-2004 20:49 ]

Iperf

Verwijderd

A727 heeft zelf toch ook boxjes aan de zijkant?!!

denk het wel dus om je vraag te beantwoorden

• Schiksie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05-2022
Heb je al effe op de PB site gekeken, lijkt me op zich wel handig :9

http://support.packardbel...mNr=platform_monitor_A727

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 20:50:
A727 heeft zelf toch ook boxjes aan de zijkant?!!

denk het wel dus om je vraag te beantwoorden
Nee, boxen zaten er niet bij, de oude passen er wel op......

Maar kabel past niet meer.

Verwijderd

Ik neem het over van Frankie, hij postte het item voor mij op de site...
Ik heb de monitor uit de winkel.. er stond nog een losse.. dus weet niet of bij een compleet systeem de boxen aan de zijkant eraan zitten. Dit lijkt me wel omdat ik de oude kan bevestigen en op de site van PB ook plaatjes staan met de boxen eraan vast.

Heeft de A726 (mijn oude monitor) een geluidskaart in de monitor zitten? (want daar moest ik de geluidsboxjes voorheen inpluggen, wat nu echt in het scherm A727 niet mogelijk is).

(ps. Ik heb de pc enkele jaren geleden gewonnen met een prijsvraag. packard bell was dus niet mijn eigen keuze...)

• LucienS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 23:51
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 21:19:
Ik neem het over van Frankie, hij postte het item voor mij op de site...
Ik heb de monitor uit de winkel.. er stond nog een losse.. dus weet niet of bij een compleet systeem de boxen aan de zijkant eraan zitten. Dit lijkt me wel omdat ik de oude kan bevestigen en op de site van PB ook plaatjes staan met de boxen eraan vast.

Heeft de A726 (mijn oude monitor) een geluidskaart in de monitor zitten? (want daar moest ik de geluidsboxjes voorheen inpluggen, wat nu echt in het scherm A727 niet mogelijk is).

(ps. Ik heb de pc enkele jaren geleden gewonnen met een prijsvraag. packard bell was dus niet mijn eigen keuze...)
Geluidskaart in de monitor, sterk verhaal. Het lijkt me dat het audiosignaal wordt "doorgelusd" via de mon. Dus van PC naar Mon een kabeltje en vervolgens kabeltje Mon naar speakertjes.

I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)

Verwijderd

Dat zou goed kunnen, maar daar is mijn probleem nog niet mee opgelost.

Verwijderd

OP mijn oude pc was ht zo dat ik de snoertjes van de speakers allebei in de pc-kast kon pluggen en 1 stekkertje achterin de monitor.

• LucienS
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 21:30:
Dat zou goed kunnen, maar daar is mijn probleem nog niet mee opgelost.
Denk het haast wel: you hebt nodig kabeltje mini din male >> mini din male (PC nr. Mon). Als de kabeltjes van je speakers vervolgens de Mon. niet halen, heb je daar verlengkabeltjes voor nodig. mini din male >> mini din female.
Ik zou sowieso niet van de "dienst" van je Mon. gebruikmaken, en dus rechtstreeks met je speakerkabeltjes, de PC "induiken".
Wellicht heb je voor die oplossing dan ook een of meerdere van bovenvermelde verlengkabeltjes nodig.

Verwijderd

LucienS schreef op 10 augustus 2004 @ 21:35:
[...]

Denk het haast wel: you hebt nodig kabeltje mini din male >> mini din male (PC nr. Mon). Als de kabeltjes van je speakers vervolgens de Mon. niet halen, heb je daar verlengkabeltjes voor nodig. mini din male >> mini din female.
Ik zou sowieso niet van de "dienst" van je Mon. gebruikmaken, en dus rechtstreeks met je speakerkabeltjes, de PC "induiken".
Wellicht heb je voor die oplossing dan ook een of meerdere van bovenvermelde verlengkabeltjes nodig.
SOrry Luciens, Maar wat je nu allemaal zegt is voor mij abacadabra....
Ik heb een kabetleje nodig MINI DIN MALE???? en daar moet ik mijn PC nr. van de monitor bijvermelden?? Waar kan ik die bestellen? En hoe moet ik in hemelsnaam mijn pc induiken??

• LucienS
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 21:47:
[...]

SOrry Luciens, Maar wat je nu allemaal zegt is voor mij abacadabra....
Ik heb een kabetleje nodig MINI DIN MALE???? en daar moet ik mijn PC nr. van de monitor bijvermelden?? Waar kan ik die bestellen? En hoe moet ik in hemelsnaam mijn pc induiken??
"induiken" bedoelde ik dus mee rechtstreeks je speakertjes op je geluidskaart van de PC aansluiten. Mijn kabelomschrijvingen daar zou elke audiozaak het juiste kabeltje bij moeten leveren(denk aan expert ofzo) Mini Din Male is zo'n walkman stekkertje.
Echter ik lees nu je OP nog een x, en vermoed toch dat je iets anders bedoelt.
Even terug naar Jip en Janneketaal; Je speakertjes hebben 2 kabeltjes en je PC heeft maar 1 ingang??

Verwijderd

ja sorry, ken alleen maar jip en janneketaal in pc-wereld.
Nog een keer. Uit de re-speaker komen 3 kabeltjes... eentje daarvan moet naar de andere speaker, 1 ervan moet in de systeemkast (dat lukt allemaal) en de laatste moet in mijn nieuwe monitor... maar daar zit geen ingang... Dits tekkertje is dus het probleem....

• LucienS
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 22:33:
ja sorry, ken alleen maar jip en janneketaal in pc-wereld.
Nog een keer. Uit de re-speaker komen 3 kabeltjes... eentje daarvan moet naar de andere speaker, 1 ervan moet in de systeemkast (dat lukt allemaal) en de laatste moet in mijn nieuwe monitor... maar daar zit geen ingang... Dits tekkertje is dus het probleem....
Ik snap niet wat je monitor d'r mee te maken heeft :) . Laat dat stekkertje dat "normaal gesproken" je mon ingaat achterwege. Dan zou ie al moeten werken.
Weet je wel welke uitgang van de PC je moet hebben (zijn meetal 3 gaatjes waar de plug inpast, 1 van de 3 is de juiste. :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat derde stekkertje is je power aansluiting. En die zit niet meer op een A727 omdat hij daar via de voeding ging.
Ofwel, of een losse adapter ervoor bestellen of er zelf eentje aanprutsen of andere speakers pakken.
Pagina: 1