USB Harddisk behuizing voor SATA?

Pagina: 1
Acties:

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Bestaan deze? Externe USB 2.0 behuizingen voor SATA schijven? Waar kan ik deze krijgen? Ik zie ze nergens...

Groetjes, FaceDown.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 16:21

tweakerbee

dus..?

Waarom zou je dat nu willen? Het heeft geen enkel voordeel, je kunt net zo goed een PATA schijf nemen...

You can't have everything. Where would you put it?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Omdat ik nou een SATA schijf over heb. :) Deze past niet meer op m'n Asus A7N8X-E Deluxe mobo omdat er daar maar 2 op kunnen. Er een externe uitwisselbare van maken leek me wel een leuke optie. Zet ik daar m'n MP3 collectie op ofzo..

[ Voor 32% gewijzigd door FaceDown op 10-08-2004 20:22 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Het is zeg maar "semi-extern" je moet maar ff kijken bij mycom.
http://silverapp1.mycom.n...uctID=61196&productType=1

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

wat jij nodig hebt is simpel weg een extra PCI SATA kaart in je PC. Dan is je probleem opgelost en hoef je niks externs te doen.

[ Voor 68% gewijzigd door j-w op 10-08-2004 20:28 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
j-w schreef op 10 augustus 2004 @ 20:26:
wat jij nodig hebt is simpel weg een extra PCI SATA kaart in je PC. Dan is je probleem opgelost en hoef je niks externs te doen.
Dat kan ja.. dan ben ik voor zo'n 25,- klaar, maar als ik voor een tientje meer een externe behuizing heb, dan is dat ook wel leuk..

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

FaceDown schreef op 10 augustus 2004 @ 20:29:
[...]

Dat kan ja.. dan ben ik voor zo'n 25,- klaar, maar als ik voor een tientje meer een externe behuizing heb, dan is dat ook wel leuk..
Heeft al iemand wat gevonden?? Ik heb een 120gb, maxtor s-ata over die ik graag extern wil gebruiken maar vind nergens een externe behuizing.

http://www.dealsonic.com/3seatausb20c.html

op deze site staan er 2 maar vind nergens in nederland een plek waar ze die verkopen
Pagina: 1