Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TomTom 3 extra landen erop plaatsen op Tungsten Palm

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een dvd gekregen van een goede vriend en moet dit installeren op zijn Tungsten Palm.

Heb er ook een pampiertje bij gekregen maar krijg het niet voor elkaar ; :?

Dit staat op het pampiertje

Installeren van de landen

Stap 1
Je installeren de maps op je PDA of geheugenkaart van de
cd's die je wilt gebruiken! Bijv. Frankrijk cd 5

Stap 2
Zet het mid(i) bestand via je PC naar je PDA of geheugenkaart. Zoek dit bestand op via verkenner op cd 9 ( licentie ) van de landen CD's je mid(i) bestand is je crack. Geeft aan de mediaplayer icoon!

Je kopieert de crack naar je PDA of geheugenkaat (hernoemd)

Daar vind je een icoontje van de mediaplayer ( staat waarschijnlijk in dit geval France bij zgn. mid(i) bestand.

Stap 3
Heb je bijv. de Franse map, dan heet het France.mid(i), hernoem de crack naar de betreffende naam ( dus France.mid(i) verwijder of overschrijf het oude France.mid(i) bestand en zet anders de hernoemde crack ervoor in de plaats.

Hierna draait het als een trein.

Dit verhaal bij al de te installeren landen.

Veel succes.

Ik krijg dit op zich wel voor elkaar maar krijg zo'n leuk i ervoor te staan, dus dat er iets fout is.

Wie weet een oplossing en misschien een betere uitleg ??

edit:
Sorry modjes, maar dit is een groot probleem

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

OMG :D

Je bent tenminste wel eerlijk. :P

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik vind dat dit wel zo eerlijk, maar ik hoop dat iemand misschien dezelfde dvd of cd-r's heeft en dit probleem wel zo heeft opgelost.

De Tungsten Palm is namelijk niet van mij zelf maar voor een goede vriend en die probeer ik hiermee te helpen.

Weet iemand misschien de oplossing ?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Warez support doen we hier niet.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.