Sennheiser HD457 of HD202?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03-2025
Mijn koptelefoon heeft het begeven en ik was aan het uitkijken voor een andere. Vandaag in de lokale platenzaak de 2 types in de topictitel gezien. Een kost 30€ en een 40€, ik weet alleen niet meer welke...
Liefst had ik een gesloten type, en zeker met kabel. Infrarood heb ik ook al gehad, maar dat vind ik niks. Het is voornamelijk om mp3 te luisteren op de PC, en (heel) af en toe eens een game.
Zijn bovengenoemde wat, ook qua comfort enz?

Andere voorstellen/reviewsites mogen ook :)

[ Voor 3% gewijzigd door BizonKid op 10-08-2004 19:34 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Ga luisteren en voelen :D

[ Voor 4% gewijzigd door voodooless op 10-08-2004 19:46 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• BizonKid
dat helpt :D

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De HD457 is niet gesloten geloof ik, maar geloof me die HD202 kun je beter overslaan.

Kijk ook eens naar Philips' SBC-HP890, welke goed klinkt en (belangrijk!) heerlijk zit voor een zeer redelijke prijs. Senn's HD457 en HD202 zitten niet echt heel comfy.

</mening>

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• BizonKid
ok CyBeR, ik had nu ook trouwens een Philips sbc(oud type), altijd tevreden van geweest, maar nu is de kabel doorgesleten aan de cup. Over welke prijs hebben we het dan?

[ Voor 3% gewijzigd door BizonKid op 10-08-2004 19:50 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Afhankelijk van waar je 'm haalt, tussen de 50 en 70 euro. Hogere prijzen dan dat heb ik niet gezien, en qua lagere prijzen heb ik al een tijdlang niet meer gechecked.

Correct heeft 'm voor 49 euro incl. btw.

Oh, en de kabel is vervangbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 10-08-2004 19:52 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Absoluut helpt dat. Het is de enigste manier om voor je zelf te beslissen wat beter is voor jou eigen oren. Jou oren zijn immers anders dan die van mij of weer iemand anders.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf de HD457 en in de winkel hangt de 202. De 202 zit veel beter (OM je oren, de 457 OP je oren). Over de geluidskwaliteit kan je slechts zelf beslissen. Ik vind de HD202 best heel redelijk klinken, maar de 457 ook wel. Voor het geld dan natuurlijk.
Ik zelf zou wel een nieuwe willen hebben: de HD570. Ik kan em voor 100 euro krijgen en dan biedt hij toch wel heel veel kwaliteit voor het geld! Dus heb je geld over, luister ook eens de HD570. Heb je dat niet, moet je zelf gaan luisteren welke je beter vind klinken ;)

• BizonKid
CyBeR schreef op 10 augustus 2004 @ 19:52:
Afhankelijk van waar je 'm haalt, tussen de 50 en 70 euro. Hogere prijzen dan dat heb ik niet gezien, en qua lagere prijzen heb ik al een tijdlang niet meer gechecked.

Correct heeft 'm voor 49 euro incl. btw.
Vandaag bij de lokale mediamarkt eens gaan kijken voor deze philips, daar kostte hij maar liefst 90€. Da's wat veel als jij 49€ zegt. Heeft die Correct winkel ook een online shop toevallig?

[ Voor 3% gewijzigd door BizonKid op 11-08-2004 18:14 ]

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
Ik heb zelf de HD210, die is ongeveer... 59€ bij de Expert, en 'r komt me toch voor mijn oren een poepiegeil (of mag je dat niet op GoT zeggen? :+) geluid uit. Hij sluit volledig af, heeft aan de binnenkant van de band waarmee je 'm op je hoofd zet een geribbelde zachte rand en aldus volgens Sennheiser.nl de volgende specificaties:
- Uitstekende isolatie tegen omgevingsgeluiden.
- Impedantie : 32 Ohm
- Maximale geluidsdruk : 103 dB.
- Frequentiebereik: 18 - 21.000 Hz.
- Lengte kabel : 3 m
Ik ben er zelf uiterst tevreden over, het is misschien niet het model wat je zoekt, maar wel even het kijken waard :)

Verwijderd

Je kunt in winkels prima de koptelefoons proberen dus neem lekker zelf de proef op de som en kijk welke voor jou het meest geschikt zijn. Meer als wat meningen van mensen die er ééntje bezitten zul je niet krijgen en daar heb je echt niks aan.

Ga dus eens langs bij bijvoorbeeld een Media Markt en kijk of ze lekker zitten en klinken. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.