AB sony KV-M1400D weg

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Topicstarter
Een van de minder leuke dingen van sony tv's, als je ab stuk is (tijdens een ruzie om wie de AB mocht vasthouden >:) ) kun je je zenders niet meer instellen... (op de tv kan alleen volume, kleur, brightnes, contrast ingesteld worden en van zender gewisseld worden). Wie weet welke universele afstandsbediening voor deze TV de gewenste functies heeft, of wie weet welke afstandsbediening (type nummer) er bij deze TV hoort? (Als ik dat weet, kan ik een config bestandje voor winlirc downloaden en via mijn infrarood poort mijn programeerbare afstandsbediening programeren)...

help?

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-06 09:52

Metten

ik hou het graag simpel

Ik heb bij mijn Sony tv een RM-836 afstandsbediening zitten, werkt ook op alle andere Sony TV's tot zover ik weet dus ik denk dat het daarmee wel zou moeten lukken. Anders kan je natuurlijk altijd even met Sony nederland bellen voor meer info over dit soort dingen :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46

voodooless

Sound is no voodoo!

Is de AB zo kapot dat je zelfs het type nummer niet meer kunt achterhalen :? :+

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:59
Adonias schreef op 10 augustus 2004 @ 19:22:
Een van de minder leuke dingen van sony tv's, als je ab stuk is (tijdens een ruzie om wie de AB mocht vasthouden >:) ) kun je je zenders niet meer instellen... (op de tv kan alleen volume, kleur, brightnes, contrast ingesteld worden en van zender gewisseld worden). Wie weet welke universele afstandsbediening voor deze TV de gewenste functies heeft, of wie weet welke afstandsbediening (type nummer) er bij deze TV hoort? (Als ik dat weet, kan ik een config bestandje voor winlirc downloaden en via mijn infrarood poort mijn programeerbare afstandsbediening programeren)...

help?
Bij de gemiddelde electronica winkel (ECHT electronica geen witgoed) kan je van ComGenius een te programeren ab kopen. Als je je type nummer mee neemt, kunnen ze hem zo programeren dat hij alle functies ondersteund...

Prijs ligt rond de € 30,-

http://www.radiocentrum.c...oon_artikel&artikel=10000

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Topicstarter
Metten schreef op 10 augustus 2004 @ 19:29:
Ik heb bij mijn Sony tv een RM-836 afstandsbediening zitten, werkt ook op alle andere Sony TV's tot zover ik weet dus ik denk dat het daarmee wel zou moeten lukken. Anders kan je natuurlijk altijd even met Sony nederland bellen voor meer info over dit soort dingen :)
Ik ga ze even na op http://lirc.sourceforge.net/remotes/sony/
deepspace schreef op 10 augustus 2004 @ 19:30:
Is de AB zo kapot dat je zelfs het type nummer niet meer kunt achterhalen :? :+
Niet door mij... ik heb de TV van m'n schoonouders :X
Maarce schreef op 10 augustus 2004 @ 19:53:
[...]

Bij de gemiddelde electronica winkel (ECHT electronica geen witgoed) kan je van ComGenius een te programeren ab kopen. Als je je type nummer mee neemt, kunnen ze hem zo programeren dat hij alle functies ondersteund...

Prijs ligt rond de € 30,-

http://www.radiocentrum.c...oon_artikel&artikel=10000
If all else fails, thnx voor de link :) Maar om 30 euro te gaan neerleggen voor 1maling progameren... :|

[ Voor 29% gewijzigd door Adonias op 11-08-2004 13:12 ]