Bios Hotswap flash ?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb eerder een post gedaan over een verkeerd geflashed bios van een TUV4X. Jammer dat die post alweer gewist is inmiddels :/

:D

Ik heb nu even een bordje ergens vandaan gevist waar ook een losse bioschip op zit (16 pins). Zit een sis chipset op en het merk weet ik niet, PC400 staat erop (geen pcchips volgens mij).

Alleen als ik nu in DOS de bios wil flashen komt aflash met de melding van cannot find bios hook ? Kan het zijn omdat dit geen asus bord is dat de aflash asus tool de bios niet kan lezen oid. Ik kan dus ook niet met mijn bioschip erop de flashtool draaien :S ?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

TUV4X dood ?

^^Je oude topic :)

[ Voor 23% gewijzigd door AtleX op 10-08-2004 19:04 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Viper®
  • Niet online
Zie net dat dit bord een ami bios heeft, en die van mij was volgens mij award (phoenix). Zou het probleem kunnen zijn dus.

Sh*t k*t kan ik weer op zoek naar een goed bord, zucht

• Viper®
  • Niet online
WoWWie :D

Gelukt

De flashutility van pcchips.com gepakt (ami flash) en gewoon doodleuk bioschip wisselen en asus bios opgegeven. Me bordje werkt weer O+

Thnx ppl

deze mag dicht :Y)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic wordt niet zomaar gewist, maar kan wel eens wegzakken. Gewoon op je username clicken om al je posts te vinden :z

Gezien die andere topic nog gewoon open is gaat deze dicht.

Verder maakt het verschil Award/AMI geen steek uit- lees hier maar [rml][ BIOS hotswap] op andere chipset flashen[/rml]

Waarom denkt iedereen dat het merk programma erop een chip bepaalt :? - alsof sommige CPU's alleen onder Windows en andere alleen onder Linux zou kunnen draaien ofzo |:(

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.