Toon posts:

[Thermaltake kast] Slot doet het niet meer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb al een tijdje een Thermaltake XaserV V8000A, met aan de voorkant een slot wat 3 standen heeft:

• Alleen voordeur open
• Beide deuren open
• Beide deuren dicht

Er zaten 2 sleuteltjes bij, en de sleuteltjes lijken van plastic maar zijn toch een soort van metaal. De sleuteltjes zijn niet versleten en er is geen zichtbare schade aan het slotje, maar als ik een sleuteltje in het slot doe zit 'ie vast; eruit halen kan wel maar ik kan niet meer draaien! Ik heb nu het slot eraf geschroeft (alleen de uitstekende bracket, het slot zelf zit er gewoon nog in).

Ik kan mijn kast dus niet meer op slot doen, en de sleuteltjes lijken in orde, ze zijn net nieuw en niet gebogen.

Ik heb al een e-mail gestuurd naar Thermaltake zelf maar ik krijg -een maand later- nog steeds geen bericht terug, dus ik probeer het hier even.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Bvd!

Verwijderd

Kan je niet de winkel mailen of langs gaan waar je hem hebt gekocht?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:39:
Kan je niet de winkel mailen of langs gaan waar je hem hebt gekocht?
Hoi, (tnx voor snelle reply btw)

Ik heb de kast bij Salland Automatisering gekocht en ik heb daar idd gewoon nog garantie, maar ik zou het eerst zelf willen oplossen voordat ik dingen terug ga sturen ed...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:44:
[...]

Hoi, (tnx voor snelle reply btw)

Ik heb de kast bij Salland Automatisering gekocht en ik heb daar idd gewoon nog garantie, maar ik zou het eerst zelf willen oplossen voordat ik dingen terug ga sturen ed...
Nou ik ken de zaak en zijn echt wel tolerant en zullen je vast willen helpen. Misschien kennen zij deze klacht al en hebben ze een makkelijke oplossing; aangezien het best een prijzige kast is zou ik ze wel even mailen ;) . Misschien krijg je wel een nieuwe of hebben ze wat tips.

Ik ken zelf niet het probleem (heb niet zo'n kast) en ben het ook nergens nog tegen gekomen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:46:
[...]

Nou ik ken de zaak en zijn echt wel tolerant en zullen je vast willen helpen. Misschien kennen zij deze klacht al en hebben ze een makkelijke oplossing; aangezien het best een prijzige kast is zou ik ze wel even mailen ;) . Misschien krijg je wel een nieuwe of hebben ze wat tips.

Ik ken zelf niet het probleem (heb niet zo'n kast) en ben het ook nergens nog tegen gekomen. :)
Ik heb ze net een mailtje gestuurd betreffende het retourneren (RMA) dus ik hoop snel bericht...

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb precies zo'n slot op m'n Xaser III. Heeft het slot eerder wel gewerkt met deze sleuteltjes?
Zonee: misschien heb je de verkeerde erbij gekregen
Zoja: slotje kapot en RMA

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
MadMarky schreef op 10 augustus 2004 @ 18:59:
Ik heb precies zo'n slot op m'n Xaser III. Heeft het slot eerder wel gewerkt met deze sleuteltjes?
Zonee: misschien heb je de verkeerde erbij gekregen
Zoja: slotje kapot en RMA
Het slot heeft gewerkt, een klein weekje zelfs :)
Pagina: 1