Toon posts:

Reclamebanner @Home maakt herrie *Daniel*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi
De @Home banner die rechts naast de newsarticles verschijnt maakt herrie als je er overheen beweegt met je muis. Als je op een tablet Pc tweakers.net leest doe je dat dus bij elke verschuiving van je beeld, want de scrollbar zit ook rechts.
Is dat expres/weet tweakers.net dat? Ik wordt er namelijk hlemaal knetter dol van. En ik was al zo stabiel ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens Advertentiebeleid op Tweakers.net en andere reacties van Daniel over dit onderwerp, mogen banners die geluid maken als je er met je muis overheen gaat op de FP. Dus daar zit IMO op dit moment geen probleem. Of de positionering ook geweldig is, daar durf ik niets over te zeggen. Vandaar een topictiteleditje naar iemand die dat wel zou moeten kunnen :) .

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:12:
Hi
De @Home banner die rechts naast de newsarticles verschijnt maakt herrie als je er overheen beweegt met je muis. Als je op een tablet Pc tweakers.net leest doe je dat dus bij elke verschuiving van je beeld, want de scrollbar zit ook rechts.
Is dat expres/weet tweakers.net dat? Ik wordt er namelijk hlemaal knetter dol van. En ik was al zo stabiel ;)
Je kunt er toch omheen met de muisaanwijzer?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

PcDealer schreef op 11 augustus 2004 @ 11:27:
[...]

Je kunt er toch omheen met de muisaanwijzer?
Als je cursor midden in het scherm staat, en je tipt je scrollbalk aan, kan ik me voorstellen dat (windows denkt dat) hij over die banner heen vliegt. Je kan iedere keer wel om de banner heen 'tekenen', maar da's niet echt ideaal denk ik.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:37

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik snap dat het niet al te prettig is, maar ik was niet echt van plan er iets aan te gaan doen. Augustus is al niet zo lekkere maand voor de bannering, dus ik ben niet heel kieskeurig op dit moment. Wat je kunt doen is simpelweg de pagina refreshen als je de banner tegenkomt. Grote kans dat hij dan verdwenen is.