ok, ik heb een paar nieuwe speakers nodig, ik heb max. 300 te besteden. Het moet een redelijk goeie subwoofer zijn en als het 4point is moet het een standaard hebben voor de achterste speakers, iemand enig idee welke??
fps2000 is net iets meer dan 300... maar misschien dan toch.... niet een ander merk dat goeie heeft met deze prijs?? want de 2500 is te duur...
een vriend van me heeft laatst de FPS2500 gekocht en ik vond de kwaliteit erg tegenvallen.. Misschien omdat ik verhalen heb gehoord van mensen die 'r geen verstand van hadden
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
of yamaha
Verwijderd
FPS 2500 ? Bestaat niet eens (tenzij je de DTT2500 bedoelt.. Hoezo er geen verstand van hebben ? ;-)Op woensdag 27 december 2000 12:10 schreef Zeepoog het volgende:
een vriend van me heeft laatst de FPS2500 gekocht en ik vond de kwaliteit erg tegenvallen.. Misschien omdat ik verhalen heb gehoord van mensen die 'r geen verstand van hadden
Overigens hOEf je geen verstand van geluid te hebben, je hebt je oren en iedereen hoort dingen weer anders... Tis maar net wat je mooi vindt.
Niet te vergeten dat die set meerdere instellingen heeft... en inderdaad muziek is niet in alle standen even mooi..... Verder verdient zo'n geluidssetje ook meer dan de goedkoopste geluidskaarten.... ik weet niet welke kaart erachter hangt??Op woensdag 27 december 2000 12:21 schreef mistered het volgende:
[..]
FPS 2500 ? Bestaat niet eens (tenzij je de DTT2500 bedoelt.. Hoezo er geen verstand van hebben ? ;-)
Overigens hOEf je geen verstand van geluid te hebben, je hebt je oren en iedereen hoort dingen weer anders... Tis maar net wat je mooi vindt.
ik heb 'm zelf niet en dat maakt mij blij.. of het nou dtt of fps is.. zuchtOp woensdag 27 december 2000 12:21 schreef mistered het volgende:
[..]
FPS 2500 ? Bestaat niet eens (tenzij je de DTT2500 bedoelt.. Hoezo er geen verstand van hebben ? ;-)
Pagina: 1