Toon posts:

nieuwe speakers nodig....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik heb een paar nieuwe speakers nodig, ik heb max. 300 te besteden. Het moet een redelijk goeie subwoofer zijn en als het 4point is moet het een standaard hebben voor de achterste speakers, iemand enig idee welke??

Verwijderd

creAtive fps2000 of 2500 ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
fps2000 is net iets meer dan 300... maar misschien dan toch.... niet een ander merk dat goeie heeft met deze prijs?? want de 2500 is te duur...

Verwijderd

Topicstarter
iemand??

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
een vriend van me heeft laatst de FPS2500 gekocht en ik vond de kwaliteit erg tegenvallen.. Misschien omdat ik verhalen heb gehoord van mensen die 'r geen verstand van hadden :?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

probeer eens labtec

goede luidsprekers

• Zeepoog
of yamaha

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 12:10 schreef Zeepoog het volgende:
een vriend van me heeft laatst de FPS2500 gekocht en ik vond de kwaliteit erg tegenvallen.. Misschien omdat ik verhalen heb gehoord van mensen die 'r geen verstand van hadden :?
FPS 2500 ? Bestaat niet eens (tenzij je de DTT2500 bedoelt.. Hoezo er geen verstand van hebben ? ;-)

Overigens hOEf je geen verstand van geluid te hebben, je hebt je oren en iedereen hoort dingen weer anders... Tis maar net wat je mooi vindt.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 27 december 2000 12:21 schreef mistered het volgende:

[..]
FPS 2500 ? Bestaat niet eens (tenzij je de DTT2500 bedoelt.. Hoezo er geen verstand van hebben ? ;-)

Overigens hOEf je geen verstand van geluid te hebben, je hebt je oren en iedereen hoort dingen weer anders... Tis maar net wat je mooi vindt.
Niet te vergeten dat die set meerdere instellingen heeft... en inderdaad muziek is niet in alle standen even mooi..... Verder verdient zo'n geluidssetje ook meer dan de goedkoopste geluidskaarten.... ik weet niet welke kaart erachter hangt??

• Zeepoog
Op woensdag 27 december 2000 12:21 schreef mistered het volgende:

[..]
ik heb 'm zelf niet en dat maakt mij blij.. of het nou dtt of fps is.. zucht

• Zeepoog
Op woensdag 27 december 2000 12:24 schreef wfvn het volgende:

[..]
ik weet niet welke kaart erachter hangt??
live 1024

Pagina: 1