Ik heb op 3-8, 101 digitale foto's richting Hema geupload, allen gekozen voor het formaat 10*15. Op 4-8 bevestiging gekregen dat mijn bestelling in productie is genomen.
Op de site van de Hema staat:
Sta ik hierbij uberhaupt in mijn recht om korting te bedingen?
Kan ik indien ik mijn gelijk niet krijg de foto's gewoon weigeren (ben nu toch al te laat). 6 maanden later gaan ze toch de vernietiging in. Ik laat dan wel de Hema achter met een schadepost van 101 foto's, of is het gewoon erg "niet netjes" en moet ik dit "kleine" probleem voor lief nemen?
Edit: Heb al een report gestuurd om topictitel aan te laten passen
Op de site van de Hema staat:
Status staat nu nog steeds op:Levertijd opdrachten op 1 formaat: 2 werkdagen
In de algemene voorwaarden en bij levertijd staat niets vermeldt over fluctuatie van deze levertijden. Ik had de foto's maandag echt nodig (wat erg ruim genomen was), echter zit ik nu dus in het schip. (Je kunt uiteraard zeggen dat ik niet naar de Hema zou moeten zijn gegaan) Foto's zijn nog steeds wel van belang voor me, maar wil hier dus niet meer de volle prijs voor betalen.Datum 4-8-2004
Status In productie
Sta ik hierbij uberhaupt in mijn recht om korting te bedingen?
Kan ik indien ik mijn gelijk niet krijg de foto's gewoon weigeren (ben nu toch al te laat). 6 maanden later gaan ze toch de vernietiging in. Ik laat dan wel de Hema achter met een schadepost van 101 foto's, of is het gewoon erg "niet netjes" en moet ik dit "kleine" probleem voor lief nemen?
Edit: Heb al een report gestuurd om topictitel aan te laten passen
[topictitel] Land gaarne om laten zetten in Lang
[ Voor 8% gewijzigd door Richard op 10-08-2004 18:00 ]
20*350ZO45°