Toon posts:

mcLinksCounter

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

heeft iemand ervaring met het php-scriptje mcLinksCounter?
ik heb de msql aan de praat enzo - ik kan nl. links toevoegen en bewerken.

wat mij alleen niet lukt is de code die ik moet invullen op de site zodat er
een werkende link ontstaat naar mclc.php. als ik de codes invul dan ver-
schijnt er niets.

wie o wie kan mij helpen?

codes en uitleg: http://janbult.qweb.nl/clix/read_me.html
testsite: http://janbult.qweb.nl/clix/test.html

bedankt!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi bult!

Ik zie dat dit je eerste topic is op het forum, dus als eerste welkom! :)

Zoals je hebt gezien bestaat het forum uit een aantal subforums en heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) een aantal eisen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Een van de eisen van een bruikbaar topic is dat er in de titel door middel van blokhaken staat welke taal het gaat, zodat iedereen snel kan scannen in de topiclijst waar het probleem over gaat. Daarnaast is een titel een samenvatting van je probleem; uit "mcLinksCounter" is in ieder geval niet het probleem te achterhalen.

Verder gaat Programming & Webscripting over het zelf programmeren van software. :) Dit houdt in dat we geen support geven op andersmans software. In jouw geval heb je een probleem met bepaald counter scriptje, welke je niet zelf hebt gemaakt. Zijn dingen onduidelijk, neem dan contact op met de maker van het originele script. Hij kent alle ins-en-outs van het script en weet veel beter en sneller hoe het werkt.

In ieder geval, voor dit topic zie ik weinig bestaansrecht in dit forum, vandaar dat ik hem dicht doe :)

Veel plezier nog op het forum :)

[ Voor 97% gewijzigd door gorgi_19 op 10-08-2004 17:18 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.