het gaat om deze quoteKant-en-klaar of custom?
Kant-en-klaar setjes hebben als voordeel dat het helemaal afgestemt is voor computer gebruik. Alles past netjes op elkaar en het is natuurlijk makkelijk om alles in een keer te kopen. Het nadeel is vaak dat de setjes minder presteren dan custom systemen, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Er zijn zeker setjes te koop die erg goed zijn. Een ander nadeel is natuurlijk dat het een set is. De vrijheid van een custom set is er dus niet. Er kan bijvoorbeeld een pomp bij zitten die niet zo goed is als een Eheim.
Als je een set gaat kopen (custom of niet) lees dan veel reviews. Het aanbod verschilt bijna wekelijks. Over het algemeen doe je een goede koop met producten van Danger Den, Nextcool, Eheim, Innovatek/Klax, Koolance etc. Als de onderdelen goed uitgezocht zijn is het mogelijk om voor erg weinig geld (40-150 euro) een super presterend setje maken.
ik ben nu zelf na veel ploeter en herrie het eindelijk beu dat me pc zoon tering herrie maakt
de huidige idle temps ( op deze toch al warme zomer dag zijn nu ~48 graden voor een amd 2600 das beetje warm vindt ik
nu heb ik eens mooi rond gezocht naar verschillende set`s en wat mooie reviews gezien
en nu zag ik het volgende setje
Thermaltake Aquarius II waterkoelingsset prijs A 125 euro ongv
in de quote die ik hierboven ergens al geplaats had staat een tip
nou vindt ik dit heel erg interesantAls de onderdelen goed uitgezocht zijn is het mogelijk om voor erg weinig geld (40-150 euro) een super presterend setje maken.
maar nu wil ik natuurlijk wel weten wie wat waar en hoe ?
waar zijn goede zaken die snel / betrouwbaar leveren in nederland en welke combo kan je het beste pakken ?
dit zou een mooi topic kunnen zijn voor meerdere mensen die met een watercooling setje / custom set eens aan de gang willen
welke site`s zou je bijv al veel onderdelen kunnen vinden voor een water cooling set
beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond