Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM]Systeem cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Ik heb net even rondgeneusd in de Faq en gezocht op google, maar ik kon zo gauw even niks vinden.
Ik wil namelijk mijn systeemkast wat stiller maken, want nu lijkt het wel een stofzuiger :'( . Om te beginnen wil ik de systeemcoolers vervangen.
Ik kan daar alleen nergens iets over vinden. Niets over stille iig. Het enige merk stille coolers wat ik ken is Zalman, en die hebben alleen maar cpu/gpu coolers.
Nou vroeg ik me af of ik al mijn coolers in mijn systeemkast kon vervangen door deze: http://shop.powerline.nl/...roep=CP&art_code=CP030159

Hallo met Tim

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
als je echt stille fans wilt hebben ga dan voor papst fans, ze zijn wel een stukje duurder dan andere fans maar een heel stuk stiller helemaal op 7 volt

edit : deze zijn onder andere te krijgen bij http://www.tweakstore.nl

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 10-08-2004 16:32 ]

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37

Ioniq 5 P45

Verwijderd

Brokstuk schreef op 10 augustus 2004 @ 16:27:
Het enige merk stille coolers wat ik ken is Zalman, en die hebben alleen maar cpu/gpu coolers.
Zalman heeft hele stille casefans :). Ze zijn ook heel goedkoop alleen ze hebben niet zo'n geweldige CFM. Nexus/Papst fans hebben naar verhouding een veel betere CFM en zijn ook heel stil.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
tnx ppl ;)

Hallo met Tim

Verwijderd

Lucht die je verplaatst zal altijd herrie maken - vergelijk je 2 fans die beiden evenveel airflow hebben dan verschilt het vaak maar weinig in geluid (aangenomen dat beiden fans geen instabiliteit vertonen en goede lagers hebben).

Fans waar goede (stilte en levensduur) ervaringen mee zijn: Papst en Zalman.

CME Airflow Faq: Fanherrie
CME Faq Links: Fans (reviews, database, vergelijking, ervaringen en fabrikanten)
[search=stille pc]

Kortom, zoekt en leest - en gij zult vinden.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 00:14 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.