hallooo,
Ik heb dus een probleempje, ik heb een menu gemaakt voor een applicatie in een tabel, maar aangezien een frameset wat beter was hiervoor heb ik het tog in een frameset gemaakt!
mijn probleem is dan ook, in een tabel had ik knoppen staan die gelinkt waren aan de applicatie:
<input type="button" value="Move" name="B2" onclick="DoMove();">
<input type="button" value="Rotate" name="B2" onclick="DoRotate();">
<input type="button" value="Save" name="B4" onclick="DoSave();">
<input type="button" value="Load" name="B5" onclick="DoLoad();">
<input type="button" value="New" name="B5" onclick="DoNew();">
Maar in een frameset doen ze het niet meer omdat de applicatie in een andere frame zit als de buttons. De buttons reageren nou dus niet meer.
Hoe krijg ik nu de buttons in werking dat als ik klik dat die dan in de andere frame werkt!
ik heb er al wel zelf een target bij gezet die naar de applicatie wijst, maar dit werkt niet!
alvast bedankt!
Ik heb dus een probleempje, ik heb een menu gemaakt voor een applicatie in een tabel, maar aangezien een frameset wat beter was hiervoor heb ik het tog in een frameset gemaakt!
mijn probleem is dan ook, in een tabel had ik knoppen staan die gelinkt waren aan de applicatie:
<input type="button" value="Move" name="B2" onclick="DoMove();">
<input type="button" value="Rotate" name="B2" onclick="DoRotate();">
<input type="button" value="Save" name="B4" onclick="DoSave();">
<input type="button" value="Load" name="B5" onclick="DoLoad();">
<input type="button" value="New" name="B5" onclick="DoNew();">
Maar in een frameset doen ze het niet meer omdat de applicatie in een andere frame zit als de buttons. De buttons reageren nou dus niet meer.
Hoe krijg ik nu de buttons in werking dat als ik klik dat die dan in de andere frame werkt!
ik heb er al wel zelf een target bij gezet die naar de applicatie wijst, maar dit werkt niet!
alvast bedankt!