Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Mwah, ik zie niet meteen reden tot ingrijpen. Ik zie in ieder geval geen connectie tussen de drie users, ook niet op basis van IP. Het komt wel vaker voor dat mensen zich enkel registreren om in de ShopSurvey te posten, vaak op aangeven van de shop zelf trouwens. Ik zie verder ook niet echt een link tussen Digiworld en Digi Planet; Digiworld zat, als ik het goed heb, in Brielle en niet in Spijkenisse.
Check maar Steve bij de kvk R'dam, digiworld zat in Spijkenisse.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Precies, ben er lang geleden nog eens wat spullen gaan halen. Overeenkomst in naam was mij ook al opgevallen.Spice schreef op 10 augustus 2004 @ 16:30:
Check maar Steve bij de kvk R'dam, digiworld zat in Spijkenisse.
Zover ik kan nagaan is er geen enkel verband tussen Digiworld gevestigd te Brielle
en Digiplanet gevestigd te Spijkernisse.Naam: Digiworld International B.V.
Vestigingsadres: 't Woud 35 A
Vestigingsplaats: 3232LN Brielle
KvK-inschrijfnummer: 24329576 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister
Status: Faillissement
Naam: Khan Digital Planet
Vestigingsadres: Lenteakker 187
Vestigingsplaats: 3206TB Spijkenisse
Internetadres: http://www.digiplanet.nl
KvK-inschrijfnummer: 24357601 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=24329576
Informatie over geselecteerde inschrijving
Naam: Digiworld International B.V.
Vestigingsadres: Postbus 667
Vestigingsplaats: 3200AP Spijkenisse
Internetadres: http://www.digiworld.com
KvK-inschrijfnummer: 24329576
Soort inschrijving: Rechtspersoon
Kenmerk: Tel.nr. curator: 0181-617723
Kies een informatieproduct:
Let op: wanneer u klikt op een knop waar bij staat, moet u betalen. Klik op voor de tarievenlijst.
Historie en deponeringen zijn gratis in combinatie met het inzien van een uittreksel.
Voor vragen: bel onze klantenservice (Tel. 0348-426276).
Abonneer u nu op de KvK Online nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden van storingen, gepland onderhoud en nieuwe ontwikkelingen.
Informatie over geselecteerde inschrijving
Naam: Digiworld International B.V.
Vestigingsadres: Postbus 667
Vestigingsplaats: 3200AP Spijkenisse
Internetadres: http://www.digiworld.com
KvK-inschrijfnummer: 24329576
Soort inschrijving: Rechtspersoon
Kenmerk: Tel.nr. curator: 0181-617723
Kies een informatieproduct:
Let op: wanneer u klikt op een knop waar bij staat, moet u betalen. Klik op voor de tarievenlijst.
Historie en deponeringen zijn gratis in combinatie met het inzien van een uittreksel.
Voor vragen: bel onze klantenservice (Tel. 0348-426276).
Abonneer u nu op de KvK Online nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden van storingen, gepland onderhoud en nieuwe ontwikkelingen.
Digiworld heeft in dat geval eveneens ingeschreven gestaan in Spijkernisse.
Echter blijven Digiworld en Digital Planet, twee gescheiden rechtspersonen. Daarmee voldoet Digital Planet aan de voorwaarden die Tweakers.net stelt aan de notatie in de Pricewatch en Shop Survey.
Tav de gegeven shopsurveys bij Digital Planet. Deze voldoen aan de voorwaarden die gestelt zijn aan het plaatsen van een shopsurvey en verder is er, zoals Steve al zegt geen connectie tussen de posters, onderling of met de shop te ontdekken.
Vreemd is het misschien wel, maar er zijn, voorals nog, te weinig gegevens.
Tav de gegeven shopsurveys bij Digital Planet. Deze voldoen aan de voorwaarden die gestelt zijn aan het plaatsen van een shopsurvey en verder is er, zoals Steve al zegt geen connectie tussen de posters, onderling of met de shop te ontdekken.
Vreemd is het misschien wel, maar er zijn, voorals nog, te weinig gegevens.
Eensch. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, toch?Vreemd is het misschien wel, maar er zijn, voorals nog, te weinig gegevens
Verwijderd
Sorry voor de spam, was niet onze bedoeling
Wij willen alleen zeggen dat wij niks met andere digi..... bedrijven te maken. Denk dat het geheel op toeval berust, dat digiworld ook in Spijkenisse gevestigd was.
Er zijn bv verschillende bedrijven die beginnen met Telecom... en die allemaal gevestigd zijn in Rotterdam en onderling ook geen verband hebben.
Wij willen alleen zeggen dat wij niks met andere digi..... bedrijven te maken. Denk dat het geheel op toeval berust, dat digiworld ook in Spijkenisse gevestigd was.
Er zijn bv verschillende bedrijven die beginnen met Telecom... en die allemaal gevestigd zijn in Rotterdam en onderling ook geen verband hebben.
Dicht voordat we hier nog langer over door gaan melken.
Lijkt me verder duidelijk zo dat er geen verband is tussen Digiworld en DigiPlanet.
Lijkt me verder duidelijk zo dat er geen verband is tussen Digiworld en DigiPlanet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()