• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:05
Zojuist heb ik een tweedehands Canon EOS D60 gekocht. Helaas zit hier geen batterij lader meer bij en de batterij is op. Net nu ik er mee wil spelen ;)

Weet iemand waar ik in Leiden of omstreken een opgeladen batterij (BP-511) of batterij lader kan krijgen?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 16:59

Beaves

Usque ad Finem

-RenE- schreef op 10 augustus 2004 @ 14:55:
Zojuist heb ik een tweedehands Canon EOS D60 gekocht. Helaas zit hier geen batterij lader meer bij en de batterij is op. Net nu ik er mee wil spelen ;)

Weet iemand waar ik in Leiden of omstreken een opgeladen batterij (BP-511) of batterij lader kan krijgen?
Je kan wel een opgeladen batterij kopen, maar wat als die leeg is? Je kan het beste gewoon een oplader kopen lijkt mij :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• __Tom__
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08-2022
Probeer het eens bij Crown, hij heeft mij ook andere canon onderdelen geleverd, dus ws kan hij je ook wel aan een batterijlader helpen. Hij zit in Woudenberg (ligt in Utrecht volgens mij) en je kunt hem bellen op 033 2867030.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
1st hit on google, BP-511 lader
http://www.kelkoo.nl/b/a/ss_accu_lader_varta.html

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 17:49
In Duitsland kan je voor een euro of 20 een lader kopen, moet je ff met ebay zoeken.

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:05
Iedereen bedankt voor de hulp.

Ik verbaas me wel over sommige adviezen. Zoals ik al schreef in de openingspost zocht ik een oplader in de buurt van Leiden en niet in Duitsland of elders in Nederland. Ik weet best hoe te zoeken met Google, maar niet iedereen hier kan even goed lezen.

Enfin, ik heb een oplader bij Handyman gekocht en deze vandaag weer teruggebracht omdat de batterij niet bleek te passen. Gelukkig kon ik de polen van de oplader met electricteitsdraad verbinden met de batterij; dat werkte. Nu maar bij Gsm-welt.de de oplader + reservebatterij besteld, maar dat betekent wel 3 dagen wachten :(
Pagina: 1