Toon posts:

Welke kaart aan te schaffen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe video kaart aanschaffen waarmee ik een beetje fatsoenlijk spelletjes kan spelen.

Ik wil echten niet meer dan FL200,- uitgeven.

Wat voor kaart kan ik het beste nemen?

Ik heb al een Voodoo 3 en een TNT2 kaart can die prijsklasse gezien maar heb geen idee wat het verschil is.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ligt dr aan wat voor processor je hebt..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD K6-2 300@350 met 128Mb int. geheugen

Verwijderd

Beter dan een voodoo3 kan je voor 200,- niet krijgen. Een beetje Tnt 2 ultra kost al gauw 300 piek en daarvoor in de plaats kun je beter wat meer geld uittrekken en een Geforce 2 Mx halen voor ca.: 350,-.
Met 200 zul je echt nix beters krijgen dan een raal tnt 2 M64-je |:(

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:19

The Legend

*Plop*

Spaar nog iets langer door en koop een GF2 MX, de Asus V7100 bijvoorbeeld. Heb je ook nog een Tv-out en Twinview (monitor en tv).

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik gezien had was een tnt2 32 mb en een voodoo3 16 mb beide voor rond de 200.

maar ik begrijp dat de voodoo dan beter is?

Verwijderd

Vooral in combinatie met een K6 is de Voodoo een betere keuze. Ik zou daar voor gaan

Verwijderd

Sluit ik me bij aan......
Zag in de pricewatch een Geforce MX Powercolor staan voor 300 piek. Voor die 100 piek meer heb je een kaart waarmee je weet dat je wat power in huis hebt. Anders blijf je achter de feiten aan lopen.

P.S. misschien is in de 2ehands sectie nog eentje voor een leuk prijsje te scoren?

/editted
Oef, wat gaan de reacties snel. Sluit me aan bij de meldingen om door te sparen voor een Geforce MX dus........
/end editted

Verwijderd

http://www.tweakers.net/aanbod.dsp?ID=9319
Videokaart TNT2-Pro 32 mb agp F. 175.00 Nieuw in retailverpakking (= met aktieve koeling, dus ventilator op de kaart)

P.S. ga NIET voor een TNT2 Vanta want dat is bagger........

Verwijderd

Topicstarter
maar wat is nu het verschil tussen een voodoo 16mb en een tnt32 mb?
Pagina: 1