Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature]Posts in een topic

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik kwam op een ander forum dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38857/full.jpg

Alle topics waarin ik heb gepost staat een tekentje bij. Bij een mouseover zie je zelfs het aantal posts in dat topic.
Zou dat hier ook kunnen worden gebruikt? Zo'n tekentje hoeft imho niet, maar bij een mouseover op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Open_on.gif zien hoe vaak jij in dat topic hebt gepost lijkt mij handig cq leuk :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Je weet zelf niet waar je gepost hebt?

Het antwoord is nee, daar hebben we teveel bezoekers voor :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:41

UTM

hoe vaak jij in dat topic hebt gepost lijkt mij handig cq leuk
Wat is er handig aan? Je kan bijvoorbeeld zien dat je 4 posts daar hebt. Zo?
Leuk is het wel :P, maar echt iets toevoegen doet het imo niet

• BoAC
  • Laatst online: 20:26

BoAC

Memento mori

Wat me handiger lijkt: gelijk jumpen naar mijn/andermans post (of zoekresultaat) in dat betreffende topic, of kan dat al :?

Nu moet ik als ik gezocht heb het hele topic door-bladeren om die betreffende post te vinden..
nb. ik heb een modem-verbinding, dus alle posts laden met limit=500 duurt me veel te lang :)

[ Voor 45% gewijzigd door BoAC op 10-08-2004 14:19 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:25
Dit zorg voor een flinke load als je bij iedere list_topics actie een join moet uit gaan voeren met de messages tabel. Lijkt me niet echt lekker.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:08

Haan

dotnetter

Je hebt toch al je post-history? Daar staat netjes waar je in gepost hebt..

Kater? Eerst water, de rest komt later

• BoAC
  • Laatst online: 20:26

BoAC

Memento mori

djluc schreef op 10 augustus 2004 @ 14:40:
Dit zorg voor een flinke load als je bij iedere list_topics actie een join moet uit gaan voeren met de messages tabel. Lijkt me niet echt lekker.
De kennis van het bericht waarin het gezochte staat is toch al bekend na gezocht te hebben? Ik stel me het voor als previous/next hit in een topic waarbij oid ;)
We kunnen nu ook al de kleur aangeven van een post die voldoet aan de zoek-criteria: Internet speed altijd half zo snel ?!?

[ Voor 19% gewijzigd door BoAC op 10-08-2004 14:51 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BoAC schreef op 10 augustus 2004 @ 14:49:
[...]

De kennis van het bericht waarin het gezochte staat is toch al bekend na gezocht te hebben? Ik stel me het voor als previous/next hit oid ;)
Jouw zoekprobleem is een losse request. Welke overigens ingewilligd wordt in React 1.9.3, lees de topics van deze maand er maar op na.

{signature}

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er zijn al tig manieren om je eigen posts (en zelfs messages) op te zoeken; eea is zelfs in 1.9.3 weer verbeterd en uitgebreid. Overbodig request dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.