Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Je weet zelf niet waar je gepost hebt?
Het antwoord is nee, daar hebben we teveel bezoekers voor
Het antwoord is nee, daar hebben we teveel bezoekers voor
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Wat is er handig aan? Je kan bijvoorbeeld zien dat je 4 posts daar hebt. Zo?hoe vaak jij in dat topic hebt gepost lijkt mij handig cq leuk
Leuk is het wel
Wat me handiger lijkt: gelijk jumpen naar mijn/andermans post (of zoekresultaat) in dat betreffende topic, of kan dat al 
Nu moet ik als ik gezocht heb het hele topic door-bladeren om die betreffende post te vinden..
nb. ik heb een modem-verbinding, dus alle posts laden met limit=500 duurt me veel te lang
Nu moet ik als ik gezocht heb het hele topic door-bladeren om die betreffende post te vinden..
nb. ik heb een modem-verbinding, dus alle posts laden met limit=500 duurt me veel te lang
[ Voor 45% gewijzigd door BoAC op 10-08-2004 14:19 ]
Dit zorg voor een flinke load als je bij iedere list_topics actie een join moet uit gaan voeren met de messages tabel. Lijkt me niet echt lekker.
Je hebt toch al je post-history? Daar staat netjes waar je in gepost hebt..
Kater? Eerst water, de rest komt later
De kennis van het bericht waarin het gezochte staat is toch al bekend na gezocht te hebben? Ik stel me het voor als previous/next hit in een topic waarbij oiddjluc schreef op 10 augustus 2004 @ 14:40:
Dit zorg voor een flinke load als je bij iedere list_topics actie een join moet uit gaan voeren met de messages tabel. Lijkt me niet echt lekker.
We kunnen nu ook al de kleur aangeven van een post die voldoet aan de zoek-criteria: Internet speed altijd half zo snel ?!?
[ Voor 19% gewijzigd door BoAC op 10-08-2004 14:51 ]
Jouw zoekprobleem is een losse request. Welke overigens ingewilligd wordt in React 1.9.3, lees de topics van deze maand er maar op na.BoAC schreef op 10 augustus 2004 @ 14:49:
[...]
De kennis van het bericht waarin het gezochte staat is toch al bekend na gezocht te hebben? Ik stel me het voor als previous/next hit oid
{signature}
Er zijn al tig manieren om je eigen posts (en zelfs messages) op te zoeken; eea is zelfs in 1.9.3 weer verbeterd en uitgebreid. Overbodig request dus
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()