Ik wil het signaal van de kabel op mijn PC binnen laten komen en deze als tuner gebruiken voor mijn TV. Hiervoor heb ik zowel TV-in als TV-out nodig. Aangezien ik toch een nieuwe videokaart nodig heb, zit ik te denken aan een Geforce256 kaart. Zijn er Geforce kaarten Asus/Nvidia beschikbaar met zowel TV-in als TV-out? Zo niet is het misschien beter een apparte Haupauge kaart naast de Geforce kaart aan te schaffen?
Verwijderd
???Op dinsdag 26 december 2000 22:04 schreef Tclient het volgende:
Ik wil het signaal van de kabel op mijn PC binnen laten komen en deze als tuner gebruiken voor mijn TV.
Volgens mij heeft een TV een eigen tuner dus waarom zou je dan een TV kaart als tuner gaan gebruiken?
mijn Haupauge winTV FM heeft geen tv out, dat zal dus via een tv-out op videokaart moeten
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
ik heb ook een wintv PCI van hauppauge.
in win98 ging het perfect met mijn DUAL head Matrox G400 rechtsteeks op TV of 2e beeldscherm.
krijg hem alleen niet werkende op win2000
iemand goede driver??
in win98 ging het perfect met mijn DUAL head Matrox G400 rechtsteeks op TV of 2e beeldscherm.
krijg hem alleen niet werkende op win2000
iemand goede driver??
Even op de hoofdvraag: Als ik jou was zou ik een lossen WinTV en een GeoForce kopen. De Hauppauge kaart kun je dan menemen naar andere compu's. Alleen moet je even kijken of je dan een geoforce kunt vinden die alleen een video out heeft. Voor zover ik weet hebben ze dan ook een Vid-in en dan zou het kopen van een Hauppauge o.i.d niet zinvol zijn.
Voor alle Hauppauge kaarten is Windows2000 software te downloaden (ik draai er zelf ook onder.
Voor alle Hauppauge kaarten is Windows2000 software te downloaden (ik draai er zelf ook onder.
Verwijderd
Asus heeft zo'n kaart:Op dinsdag 26 december 2000 22:04 schreef Tclient het volgende:
Zijn er Geforce kaarten Asus/Nvidia beschikbaar met zowel TV-in als TV-out?
"Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS, 32Mb Dlx DDR TVin/out 12 789.00"
Vond ik bij http://www.informatique.nl
Sorry voor de late reactie,
Ik heb nog eens naar de prijzen van de Haupauge kaarten zitten kijken.
Voor een beetje kwaliteit zou je al voor de theatre versie moeten gaan (365,-). In dat geval lijkt het me beter om i.p.v. een goedkope Geforce een wat luxere uitvoering te nemen, bijvoorbeeld laatst genoemde Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS.
Ik heb nog eens naar de prijzen van de Haupauge kaarten zitten kijken.
Voor een beetje kwaliteit zou je al voor de theatre versie moeten gaan (365,-). In dat geval lijkt het me beter om i.p.v. een goedkope Geforce een wat luxere uitvoering te nemen, bijvoorbeeld laatst genoemde Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS.
Pagina: 1