Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 14:26
Mijn vriendin heeft een Sony Clie (TJ25, simpel model). Echter deze is kaduk, gevallen in een paar honderd stukjes uit elkaar, geen garantie meer, etc...

Anyhow, ik belde Sony om te vragen of ze nog aan dit, of een ander simpel model (met kleurenscherm) konden komen, dit omdat mijn lieve vriendin er handig op kan werken.

Nu is het bekend dat Sony gestopt is met productie van Clie's, ze raadde me aan om een aantal winkels te bellen:
- Dunnet
- Raf
- Polectro etc. etc.
- Mediamarkt ook gebeld...
- Bedrijven pricewatch ook niet....

- Ook ebay
- Ook marktplaats...
- Andere veilingen en Amazon....

Allemaal geen Clie's op voorraad. Nu weet ik dus niet of iemand een winkel kent waar ze nog de goedkope Clie's op voorraad hebben (liefst regio A'dam).

Verder vroeg ik mij af of ik dan niet beter een Zire 31 kan kopen, is iets duurder, maar werkt het verder hetzelfde? (ik heb begrepen dat Sony een eigen Palm implementatie had)

[ Voor 10% gewijzigd door jonggoud.nl op 10-08-2004 13:18 ]

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Ik wist niet dat Sony gestopt is met het maken van Clie's. Wel weet ik dat Mediamarkt ze heeft liggen, twee weken terug zag ik ze er nog. Ik geloof een Clie van €150,- oid.

Profile

• lacobo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 17:26

lacobo

Tyros2 fan

Tweakers.net vraag en aanbod, Marktplaats.nl, Tweedehands.nl? Kun je voor een relatief laag bedrag een fijne 2e handse kopen.

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

De TJ25 is nog zat verkrijgbaar (Dixons, RAF, internetwinkels) en lichtjaren verder vooruit dan de Zire31. Alleen het scherm al (160x160 Zire vs. 320x320 TJ25). Wel kan de Zire MP3 afspelen.

Verder kun je zo goed als 100% van alle PalmOS software op de Clie draaien: het is en blijft een Palm.

Probeer ook eens op de marktplaats van Palmclub.nl

[ Voor 31% gewijzigd door Stereotomy op 10-08-2004 13:26 ]

Alors.

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11 18:45

jvdb1975

tsja.........

Er ligt er nog wel eentje bij mij in de kast die ik al lang niet meer gebruik....
jonggoud.nl schreef op 10 augustus 2004 @ 13:09:
Mijn vriendin heeft een Sony Clie (TJ25, simpel model). Echter deze is kaduk, gevallen in een paar honderd stukjes uit elkaar, geen garantie meer, etc...

.....

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:31
RAF staffhorst utrecht heeft ze nog liggen... gister nog gezien!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11 15:39
Ik heb nog een Sony CLIE. Geen idee wat voor voor soort maar wil er graag vanaf (ligt stof te happen).
Mocht je interesse hebben, reageer dan even op mijn mail :)

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 14:26
jvdb1975 schreef op 11 augustus 2004 @ 08:35:
Er ligt er nog wel eentje bij mij in de kast die ik al lang niet meer gebruik....

[...]
offtopic:
kan je mij even emailen daarover aub? info at jonggoud punt nl

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 19:11

KnOeFz

no comment...

Dynabyte verkocht ze ook altijd, meen dat ik er pas nog eentje heb zien liggen. En volgens mij zag ik vorige week bij Mediamarkt Amsterdam ook nog modellen liggen, wel de duurdere modellen.

[ Voor 42% gewijzigd door KnOeFz op 11-08-2004 10:31 ]

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11 18:45

jvdb1975

tsja.........

jonggoud.nl schreef op 11 augustus 2004 @ 09:07:
[...]

offtopic:
kan je mij even emailen daarover aub? info at jonggoud punt nl
mail is onderweg.
Pagina: 1