Mijn vriendin heeft een Sony Clie (TJ25, simpel model). Echter deze is kaduk, gevallen in een paar honderd stukjes uit elkaar, geen garantie meer, etc...
Anyhow, ik belde Sony om te vragen of ze nog aan dit, of een ander simpel model (met kleurenscherm) konden komen, dit omdat mijn lieve vriendin er handig op kan werken.
Nu is het bekend dat Sony gestopt is met productie van Clie's, ze raadde me aan om een aantal winkels te bellen:
- Dunnet
- Raf
- Polectro etc. etc.
- Mediamarkt ook gebeld...
- Bedrijven pricewatch ook niet....
- Ook ebay
- Ook marktplaats...
- Andere veilingen en Amazon....
Allemaal geen Clie's op voorraad. Nu weet ik dus niet of iemand een winkel kent waar ze nog de goedkope Clie's op voorraad hebben (liefst regio A'dam).
Verder vroeg ik mij af of ik dan niet beter een Zire 31 kan kopen, is iets duurder, maar werkt het verder hetzelfde? (ik heb begrepen dat Sony een eigen Palm implementatie had)
Anyhow, ik belde Sony om te vragen of ze nog aan dit, of een ander simpel model (met kleurenscherm) konden komen, dit omdat mijn lieve vriendin er handig op kan werken.
Nu is het bekend dat Sony gestopt is met productie van Clie's, ze raadde me aan om een aantal winkels te bellen:
- Dunnet
- Raf
- Polectro etc. etc.
- Mediamarkt ook gebeld...
- Bedrijven pricewatch ook niet....
- Ook ebay
- Ook marktplaats...
- Andere veilingen en Amazon....
Allemaal geen Clie's op voorraad. Nu weet ik dus niet of iemand een winkel kent waar ze nog de goedkope Clie's op voorraad hebben (liefst regio A'dam).
Verder vroeg ik mij af of ik dan niet beter een Zire 31 kan kopen, is iets duurder, maar werkt het verder hetzelfde? (ik heb begrepen dat Sony een eigen Palm implementatie had)
[ Voor 10% gewijzigd door jonggoud.nl op 10-08-2004 13:18 ]
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin