hey,
Ik ben hier op de zaak bezig met een nieuwe server op te bouwen.
Oude server: 2000 SBS server met exchange etc (Domain: Office)
nieuwe server: 2003 SBS met exchange etc. (Domain: Bedrijfsnaam)
Nu wil ik dus de users en hun mailboxen overhevelen naar de nieuwe server.
Eerst probeerde ik de ADMT te draaien, maar volgens manuals moet het nieuwe domain in de trustlist staan van het oude domein.. maar ik krijg daar de melding dat dat niet kan voor SBS servers
Exchange migration tool claimt ook de users aan te maken dus probeer ik die.. Ik krijg vervolgens een error dat hij niet kan aanloggen op het oude domein omdat username en pass niet goed zijn terwijl dit wel het geval is.
Ik ben al enige tijd aan het zoeken op internet en op MS site maar die hebben het steeds over upgraden van 2000 naar 2003 of migreren van NT4 server naar een andere 2003.. Beide zijn dus niet van toepassing op mijn situatie.
Kan iemand mij misschien verder helpen?? Tenks
Ik ben hier op de zaak bezig met een nieuwe server op te bouwen.
Oude server: 2000 SBS server met exchange etc (Domain: Office)
nieuwe server: 2003 SBS met exchange etc. (Domain: Bedrijfsnaam)
Nu wil ik dus de users en hun mailboxen overhevelen naar de nieuwe server.
Eerst probeerde ik de ADMT te draaien, maar volgens manuals moet het nieuwe domain in de trustlist staan van het oude domein.. maar ik krijg daar de melding dat dat niet kan voor SBS servers
Exchange migration tool claimt ook de users aan te maken dus probeer ik die.. Ik krijg vervolgens een error dat hij niet kan aanloggen op het oude domein omdat username en pass niet goed zijn terwijl dit wel het geval is.
Ik ben al enige tijd aan het zoeken op internet en op MS site maar die hebben het steeds over upgraden van 2000 naar 2003 of migreren van NT4 server naar een andere 2003.. Beide zijn dus niet van toepassing op mijn situatie.
Kan iemand mij misschien verder helpen?? Tenks
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku