Athlon64 Boxed cooler ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-01 04:06
Ik upgrade binnenkort naar A64 maar als ik zoek op "athlon 64 boxed" komt er helemaal niets uit de search rollen.. Bug of geen topics?

Ook op google valt niet veel te vinden over de boxed :(

naja, iig dit topic dan maar. Hoe is jullie ervaring met de boxed cooler bij een A64? Wat zijn de temperaturen en hoe is de geluidsproductie? Daar hecht ik ook veel waarde aan namelijk. Hoe is de warmteproductie in vergelijking met athlonXP? idle is dat wel minder ivm coolnquite maar hoe zit dat stressed?

Als de boxed cooler ok is dan gebruik ik deze gewoon en anders houd ik mijn Zalman.

[ Voor 26% gewijzigd door Pakjebakmeel op 10-08-2004 11:58 ]

Verwijderd

zoek hier maar is op ...: athlon64 AND boxed
hf :)

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06-2025
Mijn ervaring is ... dat het niet makkelijk is om um om te modden naar Socket A koeler... gaatje boren in zo'n keiharde heatsink is best moeilijk omdat de boor niet op z'n plek wil blijven :(

ik heb de fan al wel gewoon los laten draaien als casefan voor heel even en deze maakt niet echt een takke herrie, hij is redelijk stil te noemen en zal niet altijd voluit hoeven te draaien dus ik zou um gewoon proberen als je geen overklok avontuurtjes van plan bent ;)
Zit trouwens ook een heel mooie holografische sticker op de fan !

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-01 04:06
Ben zeker nog niet van plan om over te klokken in grote maten met zoon nieuw proc. Misschien 100 a 200 Mhzjes erbij maar zeker niet meer. Wil ook het voltage niet verhogen. (Slechte ervaring). iig het komende jaar nog niet. Hoe zit het met de warmte ? Wat zijn de idle en load temps?

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Pakjebakmeel schreef op 10 augustus 2004 @ 13:06:
Ben zeker nog niet van plan om over te klokken in grote maten met zoon nieuw proc. Misschien 100 a 200 Mhzjes erbij maar zeker niet meer. Wil ook het voltage niet verhogen. (Slechte ervaring). iig het komende jaar nog niet. Hoe zit het met de warmte ? Wat zijn de idle en load temps?
ik adviseer je even om hier te kijken --? [rml][ OC & INFO] AMD Athlon64 OC resultaten deel 5[/rml]

www.google.nl

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Met mijn boxed koeler haal ik een snelheid van 2,6 Ghz, en ik kan een fsb halen van over de 300, tot 320, maar dat was niet stabiel meer.

Mijn heatsink voelt standaard gewoon warm aan, kan hem vastpakken zonder mijn handen te branden.

De meetings van mijn tempsensor kloppen alleen niet, dus daar kan ik geen preciese info over geven.

Maar mijn oordeel is dat de boxed koeler een zeer goede koeler is die weinig herrie maakt.
Pagina: 1