[Pinnacle] alleen NTSC

Pagina: 1
Acties:

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Beste Tweakers,

Ik heb een vraagje over pinnacle studio AV/DV.

Ik heb een poosje terug deze kaart plus software gekocht.
De software die er bij zit is studio 9.1.2.

Als ik in de settings kijk kan ik Avi maken en Mpeg bestanden.
Maar bij het maken van mpeg bestanden kan ik geen PAL selecteren (Disabled) en hij staat default op NTSC (Amerikaans/Japans tv systeem).

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen naar PAL?

Als ik nu een filmpje maak dan is i erg groen en trilt ongelooflijk.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:25
bij je opname scherm kun je dit normaal gesproken aangeven; daar zit je nu ook?

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je een Amerikaanse versie van de CD waarmee alleen NTSC mogelijk is (Pinnacle will waarschijnlijk niet bedolven worden on helpdesk telefoontjes van Amerikanen die niet begrijpen wat dit PAL gedoe is). De Europese versie heeft zowel PAL als NTSC.

Ik had hetzelfde met versie 8 die ik hier in Canada kocht. Na contact met de helpdesk vertelde de medewerker de NTSC CD naar hem te sturen zodat hij een Europese CD terug kon sturen. En zo gebeurde het.

Niet helemaal duidelijk hoe je aan deze versie van de CD komt maar het is altijd het proberen waard.

• Rembrand20
Maar volgens jou zit het dus alleen in de software.

Heb de cd en de PCI kaart trouwens via marktplaats gekocht.
Maar dan ga ik ook ff met de helpdesk van pinnacle bellen.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

• Rembrand20
the noise schreef op 10 augustus 2004 @ 13:10:
bij je opname scherm kun je dit normaal gesproken aangeven; daar zit je nu ook?
Ja daar staat wel een pulldown menutje maar dieis disabled.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Sorry voor deze kick, maar ik heb dit probleem nu ook en geen zin om zo'n gedoe te gaan doen, terwijl ik de CD gewoon in de winkel heb gekocht, ik kan dus ook alleen NTSC bestanden inladen, PAL wilt hij niet. Plus is geactiveerd voor NTSC staat er als je een PAL inlaad :(
Pagina: 1