Toon posts:

sociale mensen op tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik vind dat de laatste tijd de tweakers/moderaters er idd niet vriendelijker op zijn, zoals hier al eerder gepost is.
Als je met een echt probleem zit en dat dan ook echt NIET in de search kan vinden, dan open je een nieuw topic om je vraag te stellen. Want is dat niet waar dit hele forum over gaat???!!! Want ik zat dus met een probleem waardoor mijn computer het amper meer deed, dan zou ik graag willen dat het opgelost word.
Maar dan wordt het topic gesloten omdat het niet goed genoeg is |:( . Er zijn hier ook mensen die niet zo megaslim zijn in computers en die komen dan hier om hun vraag te stellen, het is een beetje doorgeslagen hier op tweakers.net.
Op dit topic wordt natuurlijk ook domme opmerkingen over gemaakt want dat is wel een trend hier op tweakers en hij zal wel gesloten worden 8)7 .
Maar ik wilde dit wel ff kwijt dat je niet eens meer normaal een vraag kan stellen en dat er dan normaal een antwoord op gegeven word
cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
:z

Als je maar een goeie topicstart maakt, te kennen geeft dat je ook al wat moeite gedaan hebt om een oplossing te vinden, dan zal je topic niet zo snel dicht gaan.
Het is hier gewoon groot, vandaar dat er een aantal regels gelden.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 16:02
quote: dion_b
GoT Huisregels

Dit is gewoon onleesbaar
Denk aan hoofdlettergebruik, punctuatie en af en toe op enter drukken...

Daarnaast staan er geen duidelijke specs in en geef je niet aan wat voor foutmeldingen je krijgt.
Een duidelijke sluitmessage toch?
PMG Beleid

Ik mis exacte specs van het geheugen en hoe de BIOS settings nu staan. Zonder die info is dit koffiedik kijken.

Verder is het de bedoeling dat je de edit knop gebruikt ipv 2x achter elkaar te posten

Edit:
Ook is het niet de bedoeling om 2 topics over hetzelfde te openen zonder overleg. Eergisteren had je deze al geopend: [xp]intern geheugen fout

Je nieuwe topic is een stuk leesbaarder, maar de echt belangrijke informatie ontbreekt net zo goed.
Zie ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Net zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik snap de regels ook wel, maar zelfs als je is een x dingen goed doet dan is het ook weer niet goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Er werd IMO een normaal antwoord op je vraag gegeven, namelijk dat het niet conform de policy was, en dat de vraag bijna niet te lezen was. Ik weet ook lang niet alles, maar door zelf inzet te tonen en ook een duidelijke post te maken zijn er genoeg mensen die je willen helpen hoor. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

whoami schreef op 10 augustus 2004 @ 11:07:
:z

Als je maar een goeie topicstart maakt, te kennen geeft dat je ook al wat moeite gedaan hebt om een oplossing te vinden, dan zal je topic niet zo snel dicht gaan.
Het is hier gewoon groot, vandaar dat er een aantal regels gelden.
Niks aan toe te voegen. Als je wat over het slotje op je topic: [rml][ xp]intern geheugen[/rml] wilt zeggen, kan je het beste via mail contact opnemen met dion_b :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het gaat zeker hierover?
[rml][ xp]intern geheugen fout[/rml]
[rml][ xp]intern geheugen[/rml]

Zoals in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd (en duidelijk in de "Let op" tekst bovenaan in New Topic van het subforum staat), wordt hier op GoT van je verwacht dat je vooronderzoek pleegt door o.a. de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum te doornemen. Echter dat heb je overduidelijk niet gedaan wegens het ontbreken van de exacte specificaties en er is op geen enkele manier duidelijk of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Bijvoorbeeld met de geheugentimings/voltages pielen. Zoals ook in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staat die je via de startpost van het PMG Beleid had kunnen vinden.

De slotjes van dion_b zijn mijns inziens helemaal terecht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.