[ADSL + router] Vragen over linksys wireless

Pagina: 1
Acties:

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08-2024

akakiwi

I believe in the ruling class.

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tijdje rond zitten zoeken naar een router/modem, waarmee ik mijn netwerkje thuis kan opzetten EN waarmee ik kan inbellen bij Planet ADSL. Nu heb ik de linksys WAG54G op het oog, maar krijg ik tegenstrijdige berichten.
De dealer waar ik 'm wil halen zegt dat ik er mee kan inbellen naar Planet EN dat het complete netwerk er aan kan hangen, tot 4 wired devices en meer wireless devices.
Een vriend van me die het apparaat gekocht heeft, krijgt 'm echter niet aan de praat met Demon ADSL omdat het niet als modem kan fungeren.

Zijn er hier mensen die de Linksys WAG54G hebben en ermee inbellen bij hun provider, en wat zijn de ervaringen met wireless aansluitingen, omdat ik nogal eens hoor dat de verbinding tussen devices op de begane grond naar 1ste verdieping (of 1 verdieping hoger dan waar het access point staat) niet helemaal stabiel werkt.

Alvast bedankt.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:23
Deze type linksys devices hebben een erg lage output vermogen wat betreft het wireless gedeelte. Wil je dus verder dan een meter of 10 met je laptop (of iets anders) draadloos contact maken, dan is het maar de vraag of het goed werkt.