Toon posts:

[pakketselectie] oa crm

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende,

Op het moment ben ik bezig met uitvoeren van een pakketselectie. nadat ik de eisen en wensen geinventariseerd heb, ben ik nu bezig met het opstellen van een long list.

Ik heb al lopen zoeken http://www.softwarepakketten.nl/swpakketten/index.htm maar wilde toch jullie mening / ervaringe polsen met eventuele pakketen die aan onderstaande criteria voldoen.

dit zijn:

- CRM
- Planningen
- Documentbeheer
- Projectmanagement

bvd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 09:52 . Reden: typo ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Welke pakketten in het bijzonder heb je al op het oog?

Voor hoeveel gebruikers is het?

Wat is het budget?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit is inderdaad veel te breed. Moet ik kladblok aanprijzen, of Siebel? Wat voor CRM-functionaliteit heb je nodig (multi-channel, integratyie met webwinkel en ERP, uitgebreide marketing en sales functionaliteiten)? Heb je al enige ervaring met CRM/CRM-projecten/wat je bedrijf precies wilt met CRM?

Je huidige vraag is namelijk wel erg te breed om een goed antwoord te geven :)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 10-08-2004 10:29 . Reden: ik heb koffie nodig :9 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
tis van de baan..

slotje als het kan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.