Toon posts:

Data recoveren van memorystick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo gasten

ik heb een probleem. Voor ik op vakantie ging heb met een cardreader mijn 16 Mb memory stick geformateerd en daarna in mijn sony camera gedaan. Tijdens mijn vakantie wat filmpjes gemaakt en fotos. Thuis gekomen bleek de computer de memory stick niet te kunnen lezen ( de camera wel) ik heb het proggie get data back toen gebruikt om de bestanden zichtbaar te maken. (dat ging goed) maar toen is er 1 foto gemaakt met een andere camera en nu kan ik de foto's niet meer terug vinden :'( ze moeten er nog opstaan want er is nog geheugen is nog steeds gebruikt. Heb allerei proggies geprobeert maar die vinden alleen maar crap (bestanden die ik nooooooooooooit erop heb gezet) wat kan ik nog doen :?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:44
Je titel is niet echt wat je zegt conform de regels er staat nu zelfs dat wij jouw memory in puin moeten helpen ;)

Ik denk dat die andere camera er dingen overheen heeft gezet. Elke camera heeft een eigen manier van opslaan.

Verwijderd

Oke, als ik het goed begrijp heeft je kaartje DIT meegemaakt:

Er werden foto's/filmpjes op gezet
Deze werden getracht naar de pc overgepompt te worden
Dit lukte niet
Het progje GetDataBack werd gebruikt
Er werd een nieuwe foto OP HETZELFDE SCHIJFJE gezet

hmmm, ik vrees het ergste...

Als GDB het al niet meer vindt, dan zal het andere progjes ook niet meer lukken!

too bad! shit happens!

offtopic:
ook nog eh....tsja.....welkom op GoT he! (Voor het geval je nog niet welkom geheten was door iemand)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 02:27 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder Harddisks » "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?" :)
Heb allerei proggies geprobeert maar die vinden alleen maar crap
Wát voor programma's had je dan gebruikt? Hier hebben we niks aan en dan bestaat er ook nog de kans dat we allerlei datarecovery suggesties doen, wat je allemaal al hebt geprobeerd. Dat is zonde van de tijd/moeite van diegene die heeft gereageerd ;)

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
ik gebruik voor dit soort situaties ontrack easyrecovery pro, kost wel wat maar werkt goed en op vele fronten; corrupte officebestanden repareert ie, maar dus ook floppies, harddisks en memorysticks, mocht je in de buurt van rotterdam wonen dan wil ik wel een poging wagen,of je moet al nieuwe foto's over de foto's diie je niet kan overpompen hebben gemaakt, want dan lijkt het me verspilde moeite

[ Voor 19% gewijzigd door MMMMMM op 10-08-2004 08:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 02:08:
Oke, als ik het goed begrijp heeft je kaartje DIT meegemaakt:

Er werden foto's/filmpjes op gezet
Deze werden getracht naar de pc overgepompt te worden
Dit lukte niet
Het progje GetDataBack werd gebruikt
Er werd een nieuwe foto OP HETZELFDE SCHIJFJE gezet

hmmm, ik vrees het ergste...

Als GDB het al niet meer vindt, dan zal het andere progjes ook niet meer lukken!

too bad! shit happens!

offtopic:
ook nog eh....tsja.....welkom op GoT he! (Voor het geval je nog niet welkom geheten was door iemand)
voor de duidelijkheid :

ik had mbv een card reader de memory stick geformateerd (ipv de camera) nu foto's/filmpjes gemaakt. De cardreader kon ze er niet uit lezen maar de camera wel. Toe was de memory stick in een andere camera terrecht gekomen en daar is toen 1 foto mee gemaakt. Deze is toen meteen verwijdert maar nu kan iknix meer terug vinden. De memory stick is niet leeg wat de ruimte die foto's innamen is nog steeds ingenomen dus ze moeten er nog opstaan maar de pc herkent ze niet

ik heb GDB en Smart recovery en Easy recovery maar allemaal hetzelfde.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 16:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 16:07:
[...]

voor de duidelijkheid :

ik had mbv een card reader de memory stick geformateerd (ipv de camera) nu foto's/filmpjes gemaakt. De cardreader kon ze er niet uit lezen maar de camera wel. Toe was de memory stick in een andere camera terrecht gekomen en daar is toen 1 foto mee gemaakt. Deze is toen meteen verwijdert maar nu kan iknix meer terug vinden. De memory stick is niet leeg wat de ruimte die foto's innamen is nog steeds ingenomen dus ze moeten er nog opstaan maar de pc herkent ze niet

ik heb GDB en Smart recovery en Easy recovery maar allemaal hetzelfde.
zoals internetinfo ook al zegt, heeft elke camera een eigen manier voor het opslaan van foto's. Die ene foto zou best wel eens de bottleneck geweest kunnen zijn...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Probeer het eens met BadCopy.... daarmee zal het wel werken, aangezien die 99% van de tijd wel dingen kan terugvinden...

Verwijderd

Topicstarter
en natuurlijk hoor ik tot die 1% die het niet lukt :'( hij vind alleen maar foto's en filmpjes die eerder er op had staan. Hij lijkt wel of het stuk waar die foto's staan geen toegang heeft of zo 8)7

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 16:07:
[...]

voor de duidelijkheid :

ik had mbv een card reader de memory stick geformateerd (ipv de camera)
dat moet je dus niet doen, misschien heb je nu wel een verkeerd bestandssysteem. altijd format met je camera doen, dan heb je dit soort dingen niet.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Pagina: 1