Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Die RCA heb je volgens mij nodig als je een extra versteker wilt, wat ik dus niet van doen heb.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 01:47:
Volgens mij alleen die rode, witte en die voedingsaansluiting...
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Alleen kan ik je niet helpen aan welke adapter je precies moet hebben.
@hieronder:
Ik heb zo'n adapter gewoon in een automaterialenzaak gekocht.
[ Voor 16% gewijzigd door King Nothing op 10-08-2004 02:20 ]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Yamaha MT-09
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
volgens mij hebben ze daar alleen van die verloopstukjes van ISO -> specifiek automerk. Maar ik kan het mis hebben hoor. Maar dan nog denk ik dat het lastig word aangezien ik in nederland nog nooit een Denon autoradio in de winkel heb zien liggen.coller schreef op 10 augustus 2004 @ 02:53:
volgens mij hebben ze bij halffords wel van die converter kabeltjes, ga daar eens kijken, zou ik zeggen
Yamaha MT-09
Deze kabel zit er denk ik wél bij, aangezien de verkoper in de veiling zegt :Jimbolino schreef op 10 augustus 2004 @ 03:40:
eentje heb ik alvast gevonden, jammer dat je juist die andere connector moest hebben
[afbeelding]
"Wird mit Magazin und dem nicht auf dem Bild zu sehenden 12 poligen, ca. 5 Meter langen Verbindungskabel (vom Autoradio zum CD-Wechsler) verschickt. "
Wat zoveel betekent als : "Wordt opgestuurd met magazijn & (niet op de foto te zien) 12polige kabel van 5 meter voor verbinding tussen Autoradio & Cd-wisselaar"
Dus heb ik inderdaad die andere nodig
waar je naartoe moet is een specifieke autowinkel, dus waar ze al die dingen zoals speakers enzo verkopen
http://www.tritronicsinc....ETAIL&password=1092128985
Zit daar de juiste tussen?
(Dit http://www.installer.com/wires/whc12.jpg komt er het dichtste bij, is van een Kenwood)
[ Voor 23% gewijzigd door TomSwinnen op 10-08-2004 16:46 ]