Toon posts:

frame > waarom tabel niet 100% in IE?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb een vraagje met iets wat niet helemaal klopt.

Zie: http://www.webfreaky.com/test/index2.html

het gaat om het frame met dat formulier. Als je daar de bron van bekijkt, is er aan het element <table> het attribuut width="100%" gegeven. Toch zijn er zo'n 10 pixels NIET gevuld. Mozilla en Opera doen het wél goed.

Wie weet waar dit aan kan liggen?

Bedankt :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 00:33:
Hey,

ik heb een vraagje met iets wat niet helemaal klopt.

Zie: http://www.webfreaky.com/test/index2.html

het gaat om het frame met dat formulier. Als je daar de bron van bekijkt, is er aan het element <table> het attribuut width="100%" gegeven. Toch zijn er zo'n 10 pixels NIET gevuld. Mozilla en Opera doen het wél goed.

Wie weet waar dit aan kan liggen?

Bedankt :)
nou behalve dat IE gewoon een slechte browser is (wat je waarschijnlijk al wist) valt het me op dat het precies de breedte is van een scrollbar.

je zou kunnen proberen in je frame opties scrolling op no te zetten, en misschien werkt het ook als je je tabel in een div plaatst

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 10 augustus 2004 @ 00:35:
[...]

nou behalve dat IE gewoon een slechte browser is (wat je waarschijnlijk al wist) valt het me op dat het precies de breedte is van een scrollbar.

je zou kunnen proberen in je frame opties scrolling op no te zetten, en misschien werkt het ook als je je tabel in een div plaatst
Superbedankt.. scrolling op "no" zetten werkt inderdaad :)

ps: over dat "ie is slecht"... je kunt moeilijk je site niet toegankelijk maken voor zo'n 90% van de internetters :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 00:45:
[...]

Superbedankt.. scrolling op "no" zetten werkt inderdaad :)

ps: over dat "ie is slecht"... je kunt moeilijk je site niet toegankelijk maken voor zo'n 90% van de internetters :)
das helaas waar..
hoewel het andersom wel gebeurd :(

This message was sent on 100% recyclable electrons.