ik heb problemen met de usb-controller (Asus M6800 ) onder windows xp pro NL (zonder service pack). heb bios update gedaan en geen verandering . de usb-controller wordt wel herkend, maar functioneert niet naar behoren. staat bij aparaatbeheerd bij overige apparaten met een uitroepteken. er is ook geen stuurprogramma of iets geinstalleerd (hoewel een usb muis of camera wel wordt herkend en werkt, maar waarschijnlijk niet aan 2.0 snelheid) Wou een hauppauge TVkaart kopen kopen en las dat je usb 2 moest hebbe. Dus ik check met SiSoftware Sandra Poort informatie: USB 2.0, maar snelheid laag: 1,5MB. En normaal zou dat 61mb/s moeten zijn (ongeveer)
Ik heb ook op de site van asus zelf gekeken en geen drivers of updates, enkel voor Windows ME, en die gaan niet voor Xp
Ik heb al overal gezocht om dat op te lossen, maar niets gevonden. er is blijkbaar geen usb update van drivers ofzo.
Iemand hetzelfde probleem gehad? Of een oplossing ervoor?
Ik heb ook op de site van asus zelf gekeken en geen drivers of updates, enkel voor Windows ME, en die gaan niet voor Xp
Ik heb al overal gezocht om dat op te lossen, maar niets gevonden. er is blijkbaar geen usb update van drivers ofzo.
Iemand hetzelfde probleem gehad? Of een oplossing ervoor?