Toon posts:

Keuze Processor

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal :)

Ik kan geen echte keuze maken tussen de Pentium 4 2.8 Prescott of de athlon 3000+ barton.

Ik doe eigenlijk vanalles op mijn pc van gamen tot renderen.
Weet iemand misschien goede testresultaten ergens te staan, tussen deze 2 processoren?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je zal toch echt zelf een keuze moeten maken.

PMG FAQ

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Voordat je dit soort vragen gaat stellen, kun je beter in de PMG FAQ kijken, of op Google naar benchmarks zoeken van beide processoren.

Verwijderd

Topicstarter
Dankje alvast voor het advies.

Maar kunnen jullie mij mischien wel vertellen wat nu precies het verschil tussen deze 2 processoren is.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je ook al gehoord van de Athlon64? Lijkt me eigenlijk een betere keuze als je besluit voor AMD te gaan. Het athlon XP platform (socket A) gaat er zo langzamerhand uit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien. Helaas lijk je daar te snel doorheen geklikt te hebben, want deze vraag voldoet er niet bepaald aan.

Op GoT verwachten we geen enorme voorkennis, maar wel gedegen eigen inzet. Wij denken met je mee, maar schotelen je niet antwoorden met de paplepel in.

Eerste stap hoort iig de subforum FAQ te zijn, daarna de GoT of Google search. Vind je daar geen antwoord, controleer dan eerst de policy, hier: PMG Beleid

Mocht dit alles teveel gevraagd zijn, dan kun je beter je vraag gaan stellen op www.beginnersweb.nl of www.iksnaphetniet.nl - daar worden minder strenge eisen gesteld aan de topicstart.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.