Mijn se k700i geeft geen tijd weer bij mijn gemiste oproepen. Ik vind dit bijzonder lastig. Hebben alle toestellen dit, is dit te verhelpen/in te stellen?
volgens mij als je even op het gesprek blijft staan zie je wel het tijdstip waarop er gebeld isintruder1400 schreef op 09 augustus 2004 @ 22:43:
Mijn se k700i geeft geen tijd weer bij mijn gemiste oproepen. Ik vind dit bijzonder lastig. Hebben alle toestellen dit, is dit te verhelpen/in te stellen?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Bij mij verandert de weergave niet wanneer ik langer op de gemiste oproep blijf staan. Geen tijdsweergave te zien.
Maar ik ben wel achter het volgende gekomen. Er zijn 4 subonderwerpen/menu's:
1. Alle
2. Beantwoord
3. Uitgaand
4. Gemist
Bij 1, 2 en 3 wordt het tijdstip wel weergegeven. Bij 4 niet. Onder 1 (Alle) staan ook de gemiste. Dus het gebruikersongemak valt dan wel mee. Wat lastig blijft is dat als ik een gemiste oproep heb gehad en ik kies voor weergeven, dat ik dan in 4 terecht kom en ik dus niet direct kan zien om welke tijd ik gebeld ben. scrollen naar 1 en daar de juiste gemiste oproep opzoeken is het alternatief. Niet echt gebruiksvriendelijk.
Maar ik ben wel achter het volgende gekomen. Er zijn 4 subonderwerpen/menu's:
1. Alle
2. Beantwoord
3. Uitgaand
4. Gemist
Bij 1, 2 en 3 wordt het tijdstip wel weergegeven. Bij 4 niet. Onder 1 (Alle) staan ook de gemiste. Dus het gebruikersongemak valt dan wel mee. Wat lastig blijft is dat als ik een gemiste oproep heb gehad en ik kies voor weergeven, dat ik dan in 4 terecht kom en ik dus niet direct kan zien om welke tijd ik gebeld ben. scrollen naar 1 en daar de juiste gemiste oproep opzoeken is het alternatief. Niet echt gebruiksvriendelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door intruder1400 op 09-08-2004 23:25 ]
Dit past prima in het grote topic over de K700. Ik weet zeker dat je dat topic met de search kunt vinden
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()