Google AdSense: ervaringen/info

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Goeienavond,

ik zit te twijfele tussen TradeDoubler en Google AdSense.
Ik kom er bijvoorbeeld niet uit wat Google nou uitbetaald, in de FAQ staat alleen een link naar de voorwaarden. (ik heb de search al gebruikt).

Wat zijn jullie ervaringen met AdSense? Levert het wat op?

BVD

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01

Nakebod

Nope.

Volgens Google zou ik ondertussen 16 dollar hebben opgebouwd, vanaf eind mei.
Aangezien mijn site niet zo druk bezocht is, en er schijnbaar niet zovaak geklikt wordt, heb ik nog geen uitbetaling gehad.
Ze betalen bij 100 dollar uit, dus het duurt nog wel even voor ik uitbetaald wordt, en ervan uitgaande dat ze wel gewoon uitbetalen.
Heb er wel vertrouwen in, dus ik wacht wel af.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Bij Google Adsense krijg je veel vaker betaald per click dan bij TradeDoubler, daar heb je heel vaak dat je pas iets krijgt als een bezoeker via jou website binnenkomt en bij de adverteerder iets koopt. Ik heb alleen nog niet mogen meemaken dat Google Adsense betaald (zit nog maar op 30 dollar), terwijl ik al 2x betaald heb gekregen van Tradedoubler :)

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
Je kan ook gewoon beide nemen. Het voordeel van Tradedoubler is dat het veelzijdiger is, omdat je uit bepaalde advertenties kiest en uit meerdere banners kan kiezen. En er is sprake van een commissie als je bijvoorbeeld iets verkoopt. Verkoop jij via Dell een PC en jij krijgt b.v. 3% van een computer van 799€... Dan heb jij tot 23,97€ erbij :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54

crisp

Devver

Pixelated

Ik vind dit geen W&G-waardig topic eigenlijk; zeker niet met zo'n karige startpost. En slapend rijk worden zal je denk ik van geen enkele ad-dealer.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.