DPC Stats vraag

Pagina: 1
Acties:

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
Waarom Kunnen de stats nou nooit is rond de zelfde tijd verschijnen op de tweaker.net homepage , soms zijn ze er super snel en soms pas de volgende dag , het is toch niet zo dat het van 1 persoon afhangt of die wel of niet verschijnt , indien wel lijkt het me handig een back-up manier op te zetten zodat hij wel altijd netjes kan verschijnen

iets met lenzen

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 10:11
(jarig!)
1. Iedereen is afhankelijk van distributed.net als zij problemen hebben wij geen stats. Dat zijn vrijwilligers, dus als er een probleem is dan moeten ze dat in hun avonduren oplossen.
2. Onno(=ook vrijwilliger) kan ook niet dag en uur op zijn (al hoewel ik dat idee soms heb). Naar ik begreep ging er vandaag ook wat mis met zijn kabel verbinding maar dat weet ik niet zeker.

edit:

typo's

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat ik vandaag begrepen heb is dat de stats uit een DB van onno gegenereerd moeten worden.
Daarbij hebben maar een beperkt aantal mensen het stats-proggie, en rechten om HTML te posten hier.
Een mirror van onno's DB zou evenwel geen kwaad kunnen, want als onno offline is (zoals vandaag), dan kan niemand dus de DPCH maken (kostte mij al een uur om de top 10 in notepad bij elkaar te typen :D)

Intentionally left blank