Meerdere pc´s en maar op een traag internet na nieuwe installatie van windows xp, ik heb al het standaard al geprobeerd... echt alles, router reset, modem reset, netwerk kaart verwisseld, kabel verwisseld, dhcp,static ip... niets helpt, en internet is echt heeeel traag.
Verwijderd
probeer het eens met 1 pc tegelijk (en dan de rest even echt uit of fysiek disconnected). kan zijn dat er op 1 pc wat aan de hand is dat je bandbreedte nogal vol gooit (spyware oid)
als je er dan op die manier 1 vindt die in zijn 1-tje erg traag is, is die pc waarschijnlijk het probleem.
als ze daarentegen allemaal, ook stuk voor stuk, trage verbinding geven, zal het de router of nog verder richting internet liggen, waarschijnlijk
als je er dan op die manier 1 vindt die in zijn 1-tje erg traag is, is die pc waarschijnlijk het probleem.
als ze daarentegen allemaal, ook stuk voor stuk, trage verbinding geven, zal het de router of nog verder richting internet liggen, waarschijnlijk
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:04 ]
Ja.. dat is ook niet het geval want dat heb ik ook al geprobeerd, het is echt die ene pc die langzaam gaat... onee TRAAAAAG.
Het feit dat maar 1 PC er last van heeft, zorgt ervoor dat de router, modem, DHCP of Static Ip waarschijnlijk niet de oorzaak zijn. Sowieso kunnen de DHCP of Statisch IP het probleem al niet zijn.
En wat bedoel je met traag? Hoe lang duurt het voor een site binnenkomt? Probeer eens te pingen naar tweakers.net bijvoorbeeld en vermeld ons de gemiddelde ping
En wat bedoel je met traag? Hoe lang duurt het voor een site binnenkomt? Probeer eens te pingen naar tweakers.net bijvoorbeeld en vermeld ons de gemiddelde ping
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ja dat is de grap, als ik b.v. google.com ping dan pingt hij gewoon met iets van 4 seconde, dus dat werkt wel en ik kan ook wel naar een site, maar 5 minuten nodig hebben voordat dat start pagina is geopend van google.... is wel heeel erg..
Verwijderd
ok, ik had je eerste post niet helemaal lekker gelezen. maar op 1 trage verbinding dus.Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 22:03:
Ja.. dat is ook niet het geval want dat heb ik ook al geprobeerd, het is echt die ene pc die langzaam gaat... onee TRAAAAAG.
dan zou ik zeggen: start->uitvoeren->msconfig, tabblad opstarten, daar alles uitschakelen. kijken of het dan wel lekker werkt. zo ja, 1 voor 1 de vinkjes weer terugzetten, kijken waar het fout gaat
Download en installeer Adaware eens en doe een smart scan en een full system scan. Als hij daarmee klaar is, alle gevonden bestanden laten verwijderen en kijk of het internet dan nog zo traag is 
[edit]
Dat het een schone install van 35 mins is, had je nog niet verteld
[edit]
Dat het een schone install van 35 mins is, had je nog niet verteld
[ Voor 14% gewijzigd door Morax op 09-08-2004 22:10 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
ad aware heb ik al gedaan, het is ook niets voor niets een SCHONE instalatie van ongeveeer 35 minuten, en ik zal even dat proberen via start)uitvo....
SkaHunter,
Met deze topic start kunnen we helemaal niets
Traag is een relatief begrip, en een netwerk dat traag is is van zoveel factoren afhankelijk dat we er niets mee kunnen op deze manier 
Daarnaast mis ik in je topic start nogal wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen
Ik ga dit topic dan ook sluiten
Met deze topic start kunnen we helemaal niets
Daarnaast mis ik in je topic start nogal wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen
Ik ga dit topic dan ook sluiten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()