[MSN] Traceren met wie je chat

Pagina: 1
Acties:

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:11

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Hey Tweakertjes,

FF een vraagie van mij:
Is t mogenlijk om erachter te komen met wie je zit te chatten via MSN, logt die ergens IPs of iets?

K heb namenlijk een vriendin waar k redelijk vaak mee chat, maar die vriend van haar vind het ook nogal leuk om op haar naam te MSNen zonder dat zij t weet en dan haar vrienden zeg maar uit te horen, nu weet ik dat die vriendin morgen pas terug komt van vakantie, maar ze is online en zegt dat ze net terug is, maar ze praat heel anders dan normaal en k ben bijna zeker dat hetdie vriend van d'r is.

Is er een mannier om er achter te komen of hij het echt is?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:51

Nakebod

Nope.

Webcam chat starten, mits ze die heeft natuurlijk.
Of iedere keer een bestand sturen en via netstat -a kijken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
bel anders haar op?!?!?!?

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
jah als k beltegoed had had k dat gedaan, maar dan ben ik weer de oorzaak van die ruzie waarschijnlijk O-)
ben k al eerder geweest :P

k probeer eerst die Netstat -a wel :D

Humankind… be both.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Aangezien al het IM-verkeer via de MSN-servers gaat is dit vrijwel onmogelijk. Je kunt hem vragen jou iets te mailen waardoor je zijn IP in de headers kunt zien, of zelf een webserver o.i.d. opzetten en hem de link geven en zijn IP uit de access.log halen, maar verder heb je niet zoveel mogelijkheden.

Als hij de juiste poorten open heeft staan of niet achter een router zit kun je ook een webcam- of filetransfersessie starten die via een directe connectie gaat, maar reken er maar niet op dat een verstandig persoon daar in trapt.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je kan natuurlijk ook terug d'r zeggen, wat die vriend doet, en misschien is het een niet al te dom meisje om d'r wachtwoord te veranderen.
Of ze heeft er blijkbaar geen moeite mee dat hij dat doet, kan natuurlijk ook he.

Ey!! Macarena \o/

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:56

slaay

Natuurbeleven.com

Spreek een bepaalde code af als je zeker weet dat diegene ingelogd is onder zijn/haar naam.. al is het " .. "

Dan weet jij dat je met de juiste persoon aan het chatten bent!

Tot die tijd zou ik gewoon even blokkeren, kun je altijd nog zeggen dat je niet "online" was.

Dich bis echt unne foëzen haas

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 14:02
- Bouw eigen web-/ftpservertje (ff snel)
- Ey, check deze foto van die party waar we pas samen heen waren. :D (http://jouwipadres/fotovaneenofanderedisco.jpg)
- Check access log.

Enige punt is dat je het IP-adres van je vriendin moet weten, en als het IP-dynamisch is, en ze zitten beide bij dezelfde provider, komt je er nooit achter.

Succes ;)

^ Wat hij zegt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:12

Thandor

SilverStreak

slaay schreef op 09 augustus 2004 @ 21:42:
Spreek een bepaalde code af als je zeker weet dat diegene ingelogd is onder zijn/haar naam.. al is het " .. "

Dan weet jij dat je met de juiste persoon aan het chatten bent!

Tot die tijd zou ik gewoon even blokkeren, kun je altijd nog zeggen dat je niet "online" was.
Totdat die persoon een vermoeden krijgt. Als jij altijd op een bepaalde tijd online bent en nu opeens niet, dan vraagt het persoon aan iemand anders of jij online bent. En dan ben jij wel online omdat jij niet iedereen gaat blokkeren.
Ook kan het voorkomen dat je tegen iemand anders chat en je hebt iets cools meegemaakt. Als het persoon waar je tegen chat dat weer verder verteld....dan komt het geblokkeerde persoon er vrij snel achter.

Oppassen dus i.v.m. vertrouwen. (Stel dat het echt die vriendin was :P). Ik zou zeggen : Chatlogs uit zetten en dan een teken geven van --> ik ben het. Zoals hierboven al verteld werd. Een ".." o.i.d.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
met wat MSN weergeeft kan ik idd niks :S
k had al een FTP server draaien, heb tegen "haar" gezegt dat een vriend nie kon inloggen en of zij t wilde proberen :P
die gast weet ook redelijk wat van computers maar hij was dom genoeg om t te proberen, en t is idd niet haar ip :P
k zal zo de thuis telefoon maar een ter hand nemen :P

Humankind… be both.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik zou het gewoon haar vertellen dat hij dat doet. Beetje haar vrienden uithoren. :r vertrouwen is ver te zoeken. Denk dat zij het ook niet al te leuk vindt.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
metal14 schreef op 09 augustus 2004 @ 21:54:
ik zou het gewoon haar vertellen dat hij dat doet. Beetje haar vrienden uithoren. :r vertrouwen is ver te zoeken. Denk dat zij het ook niet al te leuk vindt.
ze weet al dat ie dit doet, heeft ie al vaker geflikt... ze heeft haar wachtwoord ook al meerdere malen veranderd, heb ik ook eens voor haar gedaan toen ik met haar aan de telefoon zat toen ze ineens online kwam :? :P en heb hem zo offline gegooid :P en ze hebben hierover al meerdere keren flinke ruzie gahad.. maar ze komen steeds weer bij elkaar terug :? maargoed.. zal d'r toch maar weer eens bellen :P

Humankind… be both.

Pagina: 1