A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
In google, eerste resultaat: Klik hier
Mocht deze niet werken, probeer dan andere resultaten van mijn searchquery
Probeer deze (of een andere die het wel doet als deze niet werkt) detonator destroyer in de safe mode van windows te draaien. Werkt dat niet, probeer dan gewoon werkende Nvidia drivers te installeren in safe mode en zeg dat hij alles moet overschrijven als hij dat vraagt.
Als dat ook niet werkt, dan zou ik formatteren maar eens gaan overwegen...
[edit]
Kijk ook eens in de BSOD Guide in de WOS FAQ en kijk of je daar de melding die je in je BSOD kreeg herkent. Zo ja, dan kan je deze ook in dit topic melden en weten wij ook wat meer
Mocht deze niet werken, probeer dan andere resultaten van mijn searchquery
Probeer deze (of een andere die het wel doet als deze niet werkt) detonator destroyer in de safe mode van windows te draaien. Werkt dat niet, probeer dan gewoon werkende Nvidia drivers te installeren in safe mode en zeg dat hij alles moet overschrijven als hij dat vraagt.
Als dat ook niet werkt, dan zou ik formatteren maar eens gaan overwegen...
[edit]
Kijk ook eens in de BSOD Guide in de WOS FAQ en kijk of je daar de melding die je in je BSOD kreeg herkent. Zo ja, dan kan je deze ook in dit topic melden en weten wij ook wat meer
[ Voor 19% gewijzigd door Morax op 09-08-2004 21:59 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Maar de BSOD is te snel weg om te lezen. Is er geen manier om het na te lezen?
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Hoe je dat kan doen kun je allemaal hier nalezen: Windows Operating Systems - FAQkoekeeghan schreef op 09 augustus 2004 @ 22:47:
Maar de BSOD is te snel weg om te lezen. Is er geen manier om het na te lezen?
Dan kun je via Howto's & Guides naar Windows XP en 2000 BSOD guide gaan en je probleem onderzoeken
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()