Toon posts:

On board grafische kaart aanzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb mijn ati 9700 pro uit mijn pc gehaald en wil weer de onboard grafische kaart gebruiken.

Windows opnieuw geinstalleerd, maar ik denk dat er iets verkeerd nog staat in mijn bios, omdat mijn beeld erg slecht flikkerig is en niet snel refreshed!

Ik heb een AG4G PRO motherboard!

Alvast bedankt!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Umm, wie is de maker van het moederbord?

Nu ja, je hebt beeld... je hebt dus de moederbord drivers ge-installeerd. En de videokaart wordt dus ge-dedecteerd. Kan kan je vast vertellen wat voor onboard videochip je hebt...

btw, hoeveel inch is je monitor ( zeg ook even welke monitor je hebt ) en wat is de resolutie die je gebruikt! SIS315 en Intel Extreme kaartjes doen 2d over het algemeen aardig maar hebben hun limitaties, net zoals je beeldscherm zijn limitaties heeft!

[ Voor 37% gewijzigd door swampy op 09-08-2004 21:25 ]

There is no place like ::1

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Heb je de driver ervan wel netjes geïnstalleerd :P

Maar kijk even in je bios naar de hoeveelheid mem er gereserveerd wordt voor je gpu. Hoe staat je refreshrate in windows ingesteld?
swampy schreef op 09 augustus 2004 @ 21:22:
Umm, wie is de maker van het moederbord?

Nu ja, je hebt beeld... je hebt dus de moederbord drivers ge-installeerd. En de videokaart wordt dus ge-dedecteerd. Kan kan je vast vertellen wat voor onboard videochip je hebt...
Kan ook de een standaard videocontroller zijn die met windows wordt meegeleverd en daar naar kijken is geen pretje ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Turkish op 09-08-2004 21:24 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Turkish schreef op 09 augustus 2004 @ 21:23:
Heb je de driver ervan wel netjes geïnstalleerd :P

Maar kijk even in je bios naar de hoeveelheid mem er gereserveerd wordt voor je gpu. Hoe staat je refreshrate in windows ingesteld?

[...]

Kan ook de een standaard videocontroller zijn die met windows wordt meegeleverd en daar naar kijken is geen pretje ;)
Grinz 800x600 op 8-bits .... 60Hz... yikes!!!!!

There is no place like ::1