Toon posts:

pci video kaart wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ben momenteel in het bezit van 2 x een iiyama vision master pro 510
dus ik dacht laat ik even een dual monitoring maken

huidige video kaart

- Sapphire All-In-Wonder Radeon 9800 se 128MB

deze kaart beschikt over 1 dvi uitgang
dus ik een club 3d radeon 9200 se pci uitvoering gekocht en er bij geprikt

alleen zonder resultaat windows herkend de kaart geneens zowel samen als standalone.
iemand een idee ?? ikke niet meer :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat heb je allemaal al zelf geprobeerd? Verschillende sloten bijvoorbeeld?

Verwijderd

Topicstarter
yup zowat alle pci sloten heb ik geprobeer de kaart met agp kaart zonder agp kaart een oude pci video kaart deze werdt overigens wel herkend door windows xp maar de radeon niet

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:12

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 20:54:
yup zowat alle pci sloten heb ik geprobeer de kaart met agp kaart zonder agp kaart een oude pci video kaart deze werdt overigens wel herkend door windows xp maar de radeon niet
Mag het iets duidelijker? Welke Radeon nou niet?

Toen waren beige computers heel gewoon.

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-06 16:55
De Radeon 9200se PCI-edition werd niet herkend... Maar hoe bedoel je dit? Dat Windows direct aangeeft "Hardware gevonden: Ati Radeon...", of dat ie helemaal geen "Hardware gevonden"-bericht geeft?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 20:54:
grammatica interpunctie hoofdlettergebruik vast jouw beste vakken zijn op school of niet soms hier is geen touw aan vast te knopen :X

Lees de GoT Huisregels eens na-

Een topic hoort niet een of ander taalkundige puzzel te worden. Wees duidelijk. Geef specs. Geef instellingen. Gebruik hoofdletters. Gebruik leestekens. Het hoeft niet met Vondel of Mulisch te concurreren, maar fatsoenlijk verzorgd taalgebruik is echt een eis als je wilt dat anderen de moeite doen zich in jouw problemen te verdiepen.

Los daarvan staat hier totaal geen info:

- vond Windows de hardware totaal niet of kon hij geen driver installeren :?
- hoe staat in BIOS de VGA sequence (AGP primary of juist PCI?) :?
- werkt de 9200 PCI wel in een ander systeem :?

Etc...etc..etc...

Zet alles eens goed voor jezelf op een rijtje en je komt er vast wel uit. Mogelijk is de PCI kaart kapot, maar dat is makkelijk zat na te gaan. Mogelijk staat AGP primary, of misschien eikelt Windows alleen maar. Wie weet... wij in ieder geval niet met dit soort beschrijving :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.