Toon posts:

[traagheid laptop] traag na aantal minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Dell Latitude d600, 1.4ghz centrino, 512ddr, radeon mobility 9000 met windows xp pro sp1

de laptop doetet prima in windows nergens problemen mee. Ook als ik bijvb farcry / underground opstart draait alles prima. alle resoluties en grafische mogelijk op de max van de laptop zn kunnen zodat alles nog soepel draait.

Nu wil het zo dat ik na een aantal minuten zeg 10 oid ,kan iets meer of minder zijn, totaal niet meer kan gamen. Het beeld is schokkerig en het is niet vooruit te branden, totdat na 3 min ofzo ales weer normaal word. Waar kan dit aan liggen?

Ik weet wel dat die centrino's auto hun cpu speed kunnen opschroeven en ook verlagen, maar zou dit de factor zijn waaraan het ligt? DVD's kijken is geen probleem verder. Is dit iets software matigs? Ik heb 3d mark laten runnen en die had ook geen problemen. gaf als score 4800 ongeveer.

(als ik in foute (sub)forum post dan bij voorbaat excuses, het heeft betrekking op vele onderwerpen)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 21:03 ]

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Probleem met de koeling ergens?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
zeker weten van niet. hij staat gewoon op de tafel.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 21:25:
zeker weten van niet. hij staat gewoon op de tafel.
*ahum* heb je in je laptop geen fans dan?

edit: al ns gechecked op spyware of andere proggies die om de x minuten wat uitvoeren op je PC?

[ Voor 20% gewijzigd door Gully op 09-08-2004 21:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
laptop is 3 dagen oud ;) dus daar kan het niet aan liggen. Fans zitten er standaard in. Ik denk zelf dat iets met engergiebeheer is maar dat weetik niet zeker.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 22:43:
laptop is 3 dagen oud ;) dus daar kan het niet aan liggen. Fans zitten er standaard in. Ik denk zelf dat iets met engergiebeheer is maar dat weetik niet zeker.
mjah, ik heb tal van nieuwe HPs ooit zien langskomen met een koelingsprobleem hoor O-) Bovendien, ook al is hij nieuw, dan kan er nog iets defect zijn. Je zou het op zijn minst kunnen monitoren, weet je t zeker.

Energiebeheer kan ik niet echt plaatsen...Hoewel, je zou eea eens uit kunnen schakelen. Weet je zeker dat er geen standaard service draait (dat kan er natuurlijk af-fabriek opstaan)?

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor de koeling fan duidelijk blazen atm. geen problemen mee zo te merken. zicht baar ook niets te zien.

Verwijderd

Topicstarter
ik loop nu al een tijdje farcry te spelen met suc6. Ik heb wat liggen sleutelen aan instellingen dus ik denk dat het effect heeft.
Pagina: 1