Toon posts:

Frontje SE T610 en T630 uitwisselbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die het is gelukt om op een T630 het frontje van een T610 te plaatsen? Dit zonder vijlen en hard duwen.

Ik ben benieuwd of dit kan aangezien ik maar niet kan kiezen tussen deze twee modellen. Als ik nou de T630 neem en een frontje van T610 erbij kan ik afwisselen.

PS. Sorry als ik dit forum niet op de goede manier aanmaak (tis mijn eerste post)

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:38

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:54:
Zijn er mensen die het is gelukt om op een T630 het frontje van een T610 te plaatsen? Dit zonder vijlen en hard duwen.

Ik ben benieuwd of dit kan aangezien ik maar niet kan kiezen tussen deze twee modellen. Als ik nou de T630 neem en een frontje van T610 erbij kan ik afwisselen.

PS. Sorry als ik dit forum niet op de goede manier aanmaak (tis mijn eerste post)
Welkom op GoT :)
Dit wordt behandeld in de hoofdtopic van jou telefoon
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Bovenin zit een knopje search, hier kun je zoeken naar informatie over jou probleem, denk dat de mods dit ook zullen aangeven.

Iig veel plezier @ GoT :7

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2025

Jesse99

Everything's Tweakable!

Frontjes kunnen gewisseld worden, maar niet zomaar alleen het frontje.
Je hebt ook de toetsenbord PCB nodig (zit onder het toetsenbordje). Als je een compleet setje vindt en je hebt een torx-6 schroevendraaier en beetje handigheid kan het dus, voorbeeld van zo'n compleet setje is item 6314555101 op eBay, op de onderste foto zie je zo'n PCB (dat witte ding).

New pc under construction...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit past inderdaad beter in het grote topic van de SE T630, zoals netblade al aangeeft ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.