Toon posts:

fout op pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vaak last van dat als ik op een link klik van een site staat er: fout op pagina links onderin beeld, met zo'n geel uitroep teken. dan doet ie dus nix.

ik moest denet een email verzenden voor me pa www.zonnet.nl en ik druk op "nieuw berricht" en er gebeurt weer nix fout op pagina

ik ging direct de laatse versie van java sun downloaden, maar geen resultaat

wat kan ik hier tegen doen
alvast bedankt

----------------------------------------------------------

ook heb ik regelmatig een foutmelding en dan verschijnt er een pop up ofzo en staat er:

er is een fout opgetreden in het script op deze pagina en weer met zo'n geel uitroepteken
in die popup staat dan
regel 16
teken 5
fout de verbindingen van het aangeroepen object met de clients zijn verbroken
code 0
url http://cs.valuead.com/cod...163120&dom=9&dow=1&hod=18

wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina
JA NEE

ik heb al ad-aware uitgevoerd maar dat leverde nix op.

ik ben radeloos

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:20

TeeDee

CQB 241

Die foutmelding is javascript wat op de server staat.
Kan jij niet veel aan doen.

Wat je wel zou kunnen checken is of je cookies e.d. ondersteunt.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
TeeDee schreef op 09 augustus 2004 @ 19:22:
Die foutmelding is javascript wat op de server staat.
Kan jij niet veel aan doen.

Wat je wel zou kunnen checken is of je cookies e.d. ondersteunt.
en hoe kan ik dat checken? want die foutmelding heb ik om de 10 minuten wat zeer irritant is

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Ten eerste heeft het totaal geen zin om de nieuwe Java van Sun te installeren. Deze errors zijn een gevolg van slecht geprogrammeerde Javascripts, en Javascript is iets heel anders dan Java.

Het is mogelijk om de errors uit te zetten in IE, bij de instellingen. Maar pagina's waar buggy Javascript is gebruikt zullen dan niet naar behoren werken.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
mja, ik krijg die foutmelding ookgewoon, als ik niet eens aah het surfen ben

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:20

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:23:
[...]
en hoe kan ik dat checken? want die foutmelding heb ik om de 10 minuten wat zeer irritant is
Wat Tux zegt: Sun Java heeft niks met javascript te maken.
Verder:, cookies e.d. kan je in de opties van je IE vinden. (Extra > Internet opties > Beveiliging etc. etc.)

[ Voor 4% gewijzigd door TeeDee op 09-08-2004 19:29 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welke browser en welk OS? Erg relevant ;)

Dit is trouwens zo vaak gevraagd en beantwoord (zie de GOT-search), dat het in de FAQ staat. Maar dan wel in Software Algemeen, waar vragen over ook browsers zoals IE (waar het waarschijnlijk over gaat) thuis horen. Ik verplaats het dan ook die kant op. Check het sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) aldaar even en dan met name de IE FAQ voor wat tips :) Heb je daarmee je antwoord?

Trouwens welkom op GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-06 16:55
Ik heb een gevoel dat TS gebruikt maakt van een popup-blocker en/of Google Toolbar. Probeer hetzelfde nog eens, maar dan met Control (CTRL op je keyboard) ingedrukt. Het is alleen maar een suggestie :)

offtopic:
de topicstart had naar mijn mening wel netter gemogen :x

* DanielB verwelkomt trouwens jos_phantom op GoT!

Verwijderd

Topicstarter
ja wat moet ik bij coockies instelle dan, sry kheb nie super veel verstand van computers ik kan geen optie bij beveliging vinden over cookies

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:28:
mja, ik krijg die foutmelding ookgewoon, als ik niet eens aah het surfen ben
Gokje, spyware die een niet-werkende popup wilt doen. Zie ook DanielB in "fout op pagina"

Check je PC op spyware en verwijder het: zie [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] en voor wat extra tips Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten voor meer hierover :)

edit:
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:35:
ja wat moet ik bij coockies instelle dan, sry kheb nie super veel verstand van computers ik kan geen optie bij beveliging vinden over cookies
offtopic:
Veel verstand ervan hebben hoeft ook niet, eerst goed zoeken en handleiding/F1 lezen wel ;)
Als je van jezelf vind dat je nog erg beginner bent, zou je je wel even kunnen afvragen of GoT de plaats is voor je om vragen te stellen (meelezen en zoeken kan natuurlijk altijd). Er wordt namelijk toch vaak impliciet een bepaald niveau verwacht. Niet per se van kennis, wel van de manier van vragen stellen: check FAQ Forumgedrag tzt even :)

[ Voor 40% gewijzigd door F_J_K op 09-08-2004 19:39 . Reden: Topic gaat snel :o ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:35:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 19:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
met die ctrl lukt het idd wel, bedankt:)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 19:37 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

brakke spyware, popup-blockers en proxy-achtige 'beveiligings'-programma's zoals Norton Firewall kunnen dit soort dingen tot gevolg hebben. Ook alleen ad-aware is niet voldoende om er zeker van te zijn dat je geen spyware of malware op je PC hebt.

Intentionally left blank

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-06 16:55
Maar gebruik je Google Toolbar? Klik dan even op 't "%N blocked"-knopje als je op www.zonnet.nl bent, dan heb je dat ook niet meer... Tenzij jij natuurlijk ervoor kiest om het steeds in combinatie met je Control-toets te doen :)

edit:

%N is een willekeurig getal, aangezien ik niet weet hoeveel popups ie al geblocked heeft

[ Voor 8% gewijzigd door DanielB op 09-08-2004 19:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee ik maak geen gebruik van de google toolbar

Verwijderd

Topicstarter
ik had dus ergens een verborgen pop-upblokker staan die altijd aanstond, heb nu geen problemen meer..

jongens bedankt voor jullie snelle antwoorden:)
Pagina: 1