Ik wil de gebruiker vanaf de website de mogelijkheid geven om een pdf-bestand mbv een knop direct uit te printen. Heb al gezocht, ben bij wat printer-functies voor php gekomen, maar ik geloof dat dat in principe alleen voor gewone tekst gaat. Hoe doe ik dit in php?
Ik neem aan dat de gebruiker op zijn eigen printer wil printen, volgens mij moet je dan naar de client kant kijken, dus niet in php.
Who is John Galt?
Ik dacht dat je dan misschien een bepaalde header moest versturen, zoals bijvoorbeeld bij het opslaan van bestanden, want dat wil de gebruiker natuurlijk ook op zijn eigen harde schijf.
in het programma Mambo zit deze functie. Het is een soort php nuke achtig iets. Misschien dat je dit eens moet bekijken hoe het werkt.Dr_Frickin_Evil schreef op 09 augustus 2004 @ 19:11:
Ik wil de gebruiker vanaf de website de mogelijkheid geven om een pdf-bestand mbv een knop direct uit te printen. Heb al gezocht, ben bij wat printer-functies voor php gekomen, maar ik geloof dat dat in principe alleen voor gewone tekst gaat. Hoe doe ik dit in php?
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Kijk hier eens naar. Het gaat uit van het opnemen van javascript in je pdf, waarmee het bij open direct wil printen.
Dus daarmee zou je een pdf' in een hidden (i)frame kunnen openen, waarna deze direct gaat printen.
Dus daarmee zou je een pdf' in een hidden (i)frame kunnen openen, waarna deze direct gaat printen.