sapphire 9800 pro (r360) met arctic silencer (rev3)

Pagina: 1
Acties:

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-08 21:03
Dag allemaal

ik heb een klein vraagje. ik heb een sapphire 9800 pro @ xt met een vga silencer er op maar ik heb op die vga silencer maar 2 stroom draadjes in tegenstelling tot de stock koeler die heeft er 3 (1 voor de rpm uitlezing dacht ik) maar nu heb ik heb ik hem maar krom in het aansluitingkje geduwd.

heeft er mischien iemand een makkelijke oplossing voor of is dit zo goed te doen en levert dit geen problemen op (met de kaart natuurlijk)

(ps. (offtopic) mensen die ghost hebben in 3d mark moeten eens een andere bios proberen dat had ik ook)

bvd.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 11:45
koop 3polig stekkertje @ electroshop en zet die op je koeler....

TheS4ndm4n#1919

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-08 21:03
en dan 1 gaatje vrij laten ??

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-08 21:20
plastic omhulsul eruit slopen en dan de stekker erinprikken kan btw geen kwaad aangezien het extra draaid is om het aantal rpm van de fan te meten maar de silencer heeft die niet.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 18:59

4hp

En anders soldeer je het gewoon vast als je niet naar de winkel wil :P

Toch is een nieuw stekkertje ergens vandaan halen wel een betere optie als je hem er een keer wilt afhalen :)

Verwijderd

Sorry voor de kick, maar gisteren opende ik een topic waarin mij werd verteld dat ik dat ook in een bestaande topic had kunnen doen (no offence, ik heette toen sokpop btw omdat ik dacht dat deze acoount niet werkte :O )

Waarschijnlijk ben ik morgen de trotse eigenaar van een Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro. :+

Ik vroeg me af of mijn cpu die uberhaubt wel aankan. ’t Is overigens mn bedoeling over enkele maanden mn moederboard en processor te vervangen, maar tot die tijd wil ik in mijn oude systeem de nieuwe videokaart gebruiken. Mijn systeem:

Amd Thunderbird 1.2Ghz 266
Moederboard: msi k7t266 pro
Std Geforce2 mx400 64mb agp tv ;)

Ik begrijp dat mn cpu de bottleneck zal zijn, maar draait ie of ontploft ie?

Nog een vraag.

Ik heb een atx bigtower std 300w behuizing. Die 300w is dat de voeding? en is dit genoeg?

Alvast bedankt.
Pagina: 1