Toon posts:

McAfee Virusscan Enterprise 7.1 cd-rom probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vervelend probleem met McAfee Virusscan Enterprise 7.1

Als ik een cd-rom in de dvd-rom drive laat zitten en ik start de computer opnieuw op krijg ik een vreemd probleem als ik na de restart de cd-rom er weer uit haal.

Als ik daarna de computer uitschakel of restart wordt er tijdens het uitschakelen/restarten om een cd gevraagd (de laatste cd die ik had gebruikt).

Ik kan gewoon op "annuleren" of "doorgaan" klikken en het gaat weer normaal verder.

Vervelend probleem , iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb verschillende instellingen uitgeschakeld/ingeschakeld maar dat heeft niet geholpen.

Op mijn vaders computer heb ik hetzelfde probleem. Puur toeval dat het gaat op 2 Lite-On drives. Pa heeft een Lite-On 52x cd-rom en ik een Lite-on 16x/48x dvd-rom.

Als ik mijn LG dvd-brander gebruik heb ik dit probleem niet.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

En die Lite-On drives hebben de nieuwste drivers en firmware geinstalleerd?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
Ja mijn dvd-rom heeft de nieuwste firmware. Die van pa denk ik niet.

Maar het probleem ligt bij de virusscanner , want zonder McAfee geinstalleerd heb ik dit probleem niet.

Verwijderd

Dit had ik na install met de Mcafee CD zelf. Ik dacht dat mcafee na restart de CD nogmaals wilde zien.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 18:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 18:34:
Dit had ik na install met de Mcafee CD zelf. Ik dacht dat mcafee na restart de CD nogmaals wilde zien.
Dat dacht ik ook , maar ik heb het met alle cd-roms.