Toon posts:

[win32]

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand een programma/manier om m'n directory index + bestandsnamen etc. op te slaan in een HTML bestand.

Wat ik wil: puur het uiterlijk van de m'n hardeschijf zoals in explorer weergegeven als HTML opslaan zodat ik deze op een server kan zetten zodat mensen kunnen zien welke bestanden ik op m'n hardisk heb staan, waar ze staan, hoe ze heten, grootte etc.
Ik wil geen FTP opzetten want het is niet de bedoeling dat bestanden te downloaden zijn.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

Tux

In cmd.exe 'tree /F /A > bestandsnaam.txt' intikken. Dan gooit hij een hele lijst van alle mappen en bestanden naar een file. Alleen geeft hij niet het formaat weer.

Je topictitel is niet duidelijk genoeg, en het topic past beter in Software Algemeen, omdat je naar een stukje software zoekt.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kan ook gewoon met een FTP server hoor..dan hoef je alleen maar aan te geven dat er alleen leesrechten zijn, rest mag niet :)
Is een stuk makkelijker als iedere ker bij een verandereing een HTML aanmaken, want die is statisch dan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan moet ik constant de pc online hebben, en daar heb ik geen zin in..

(sorry voor verkeerde titel/cat. - ik ben nieuw, ik doe mn best maar ben nog regelmatig de weg kwijt hier)

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

Tux

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:45:
(sorry voor verkeerde titel/cat. - ik ben nieuw, ik doe mn best maar ben nog regelmatig de weg kwijt hier)
Nieuw zijn is nog geen excuus om de stickies in Programming & Webscripting niet te lezen ;)

Heb je trouwens zelf al een keer gezocht naar zo'n programma?

[ Voor 5% gewijzigd door Tux op 09-08-2004 19:47 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
Je zou kunnen zoeken op Download.com voor een programma dat een listing kan maken van een directory... Probeer te zoeken op zoiets als "Directory Listing".

En die titel is niet duidelijk, wekt te veel verwarring op.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:36

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:45:
Geef dan ook een goede titel aan, dan kunnen we hem wijzigen.

Ik vraag me trouwens af wat dit met Win32 te maken heeft; zelfs wat dit met programmeren te maken heeft. :) Immers, je wilt een kant en klaar programma. Hiervoor moet je in Software Algemeen zijn. Echter, ik vind het topic zodanig vertroebeld dat ik hem niet verplaats. Verder zijn er al een aantal suggesties gegeven die je kan uitproberen.

Mocht je er niet uitkomen, open dan een topic in het goede forum. Wil je het zelf ontwikkelen, dan kan je een nieuw topic openen in Programming & Webscripting. Let wel op de P&W FAQ - De "quickstart"

Wil je een kant en klaar programma, dan zal je in Software Algemeen moeten zijn :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Dit hoort dus in Software Algemeen, maar ik ga niet een alternatieve titel en topicstart voor je bedenken :) Open daar maar een nieuw topic als je er nog niet uit bent :)

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

* curry684 aait gorgi_19

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.