Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
:(
Ik probeer al de hele middag avantgo goed te configureren op mn palm m130 maar het is nog steeds niet gelukt.
Als ik met de avantgo desktop op mn pc probeer te connecten met bv. pda.tweakers.net of een andere willekeurige site lukt dat niet. er komt een schermpje te staan dat er iets mis is met mn netwerk instellingen.
- geen internetconnectie
- site bestaat niet
- firewall
- proxy server klopt niet
Ik heb mn firewall al uit gezeg, maar nog steeds geen resultaat.
Moet je misschien voor avantgo een bepaalde port naar binnen mappen door je router? zoja welke.

bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
niemand :(?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een beetje geduld mag wel hoor...

Je vraag staat er nog maar 1 uurtje!!

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Als je wilt internetten via je cradle, heb je mochappp nodig, van Softick.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil niet internetten via mn cradle maar bepaalde sites in pda formaat op mn palm zetten zodat ik ze overdag (zonder verbinding) kan bekijken

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 19:59 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je probleem komt me niet bekend voor.

Misschien is Plucker een geschikt alternatief voor je.

Ik zou trouwens verwachten dat als je met een webbrowser http kunt "ontvangen", je dat ook met AvantGo kunt.

Verwijderd

Het is al een tijdje geleden dat ik Avantgo op mijn M130 heb gebruikt, maar ik herinner me dat je de channels die je wilt lezen moet instellen via de site van Avantgo.
Als je dan synched worden de instellingen van die site gelezen en krijgt je palmpje de content ingeladen.

Succes,

Geert

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Via sync.avantgo.com poort 80 syncen. Je hebt tijdens de installatie van Avantgo het programma AV Connect op je desktop gekregen. Daar moet je een profiel aanmaken voor je m130;

Alors.

Pagina: 1