Toon posts:

PC reboot spontaan op verschillende momenten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

ik heb hier een pc die spontaan opnieuw opstart bijvoorbeeld tijdens het installeren van windows 2000 of XP ... hij geeft geen blauw scherm ofzow bijvoorbeeld ... want het is geen driver probleem ofzo.

Hij heeft dit probleem dus ook buiten Windows !!

Wat ik al heb geprobeerd:

1. Voeding vervangen, omdat we dachten dat die misschien kortsluiting maakte ofzo..

2. Geheugen vervangen met nieuw geheugen...

3. Hardeschijf geformatteerd en partities verwijderd en opnieuw aangemaakt ... / en ook hebben we een hele andere goed werkende schijf ervoor in de plaats gezet ... en daarbij nog steeds het probleem... ( de schijf die we ervoor in de plaats hebben gezet werkt altijd goed)

Dus wat overblijft is het moederbord ... we hebben hier geen ander moederbord voor een AMD processor ...

Bij de installatie van windows XP die eral opstond ... kon je gewoon windows normaal opstarten ... maar wanneer je dan bijvoorbeeld een programma gaat verwijderen start hij ook spontaan opnieuw op ...

Maar wat denken jullie ? zal het het moederbord zijn die problemen geeft bijvoorbeeld bij het installeren van windows zodat de computer spontaan reboot ?

Ik denk dat we al aardig wat dingen hebben uitgesloten ....

dus dat wordt waarschijnlijk een nieuw moederbord kopen :?

Alvast bedankt voor de info ! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 17:36 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:22

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Specificaties rest van je systeem? Hoeveel Watt en merk voeding?

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Wat zijn de systeemtemperaturen en de temp van je CPU? Op de datum van je startpost was het warm weer! Vaak een oorzaak van rebootende PC's.